اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

جمع‌آوری 974 میلیون ریال صدقه در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان از جمع‌آوری مبلغی بیش از 974 میلیون ریال صدقه در 9 ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 974 میلیون ریال صدقه در نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: مردم مومن و البته محروم شهرستان نهبندان همیشه در صحنه‌های خیرخواهانه حضوری فعال داشته و با توجه به وضعیت درآمدی پایین خود اما به نیازمندان کمک و در عرصه‌های نوعدوستی و بشردوستان پیشگام هستند.

وی با بیان این اینکه در 9 ماهه سال جاری مبلغی بیش از 974 میلیون ریال صدقه در این شهرستان جمع‌آوری شده است، ادامه داد: این میزان صدقات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان اضافه کرد: امسال تعداد 4 هزار و 260 صندوق صدقه در سطح شهرستان نهبندان نصب و توزیع شده است.

قریب افزود: در جشن عاطفه‌های امسال مبلغی بالغ بر 167 میلیون و 603 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: در 9 ماهه امسال مبلغ 132 میلیون ریال فطریه عام و مبلغ 30 میلیون ریال کفاره در شهرستان جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان گفت: در 9 ماهه نخست امسال نهبندانی‌ها مبلغ 219 میلیون و 917 میلیون ریال زکات پرداخت کردند که نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

قریب اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ زکات پرداختی توسط مردم این شهرستان رقمی معادل 106 میلیون ریال بوده که 73 میلیون ریال آن توسط مردم روستای چاهداشی و 33 میلیون ریال آن توسط روستاییان سهل‌آباد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 10 درصد درآمدهای زکات برای محرومان و نیازمندان و 90 درصد دیگر در پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه هزینه می‌شود، افزود: هم‌اکنون از محل درآمدها زکات تعداد پنج پروژه عمرانی در این شهرستان در دست اقدام است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل تکمیل عملیات ساخت و ساز سه حسینیه و مرمت و بازسازی دو مسجد است.

انتهای پیام/69003/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول