اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز تا 15 بهمن ماه

سرچم - اردبیل مسدود شد/ جاده مرگ شب‌ها باز است

خبرگزاری فارس: براساس اعلام پلیس راه استان اردبیل جاده اردبیل - سرچم که به جاده مرگ معروف است تا 15 بهمن ماه مسدود می‌باشد.

سرچم - اردبیل مسدود شد/ جاده مرگ شب‌ها باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اردبیل که ظهر امروز اعلام شد جاده اردبیل - سرچم از امروز تا 15 بهمن ماه از ساعت هشت صبح تا شش بعد از ظهر مسدود است و تردد شبانه در آن جریان دارد.

اداره راه و شهرسازی و پلیس راه استان از تمام رانندگان خواسته در ساعات تعیین شده از تردد در این محور خودداری کرده و محور جایگزین را برای تردد انتخاب کنند و در این مدت با راهداران و ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

گفته می‌شود جاده اردبیل - سرچم به عنوان جاده مرگ که در یک سال گذشته از افتتاح این مسیر ده‌ها تصادف خونین در آن رخ داده است به دلیل تعمیر سیستم روشنایی و مجهز کردن این محور به تجهیزات ایمنی مناسب مسدود شده و قرار است تا 15 بهمن ماه برخی از نواقص این جاده به ویژه سیستم روشنایی تونل‌ها و گالری‌های آن برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جاده اردبیل - سرچم که نزدیک‌ترین محور در رسیدن اهالی استان به مرکز کشور نامیده می‌شود از محورهای اصلی مواصلاتی استان است که تلاش برای چهارخطه کردن آن در ماه‌های اخیر آغاز شده است.

انتهای پیام/62002/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول