اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

آغاز لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور در کاشان

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال نوجوانان باریج اسانس کاشان از آغاز مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه در این شهرستان خبر داد.

آغاز لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور در کاشان

ایمان سرانجام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان کشور با حضور شش تیم باریج اسانس کاشان، نوین کشاورز تهران، کاله آمل، شهرداری ارومیه، سایپا البرز و جواهری گنبد به میزبانی تیم باریج اسانس در شهرستان کاشان برگزار می‌گردد.

ایمان سرانجام افزود: شش تیم حاضر در این مرحله در مسابقات مرحله گروهی که با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی در شهرهای بندرعباس و ارومیه برگزار شد توانسنتد به عنوان سه تیم برتر هر گروه جواز شرکت در مرحله نهایی را کسب کنند تا در مرحله نهایی بعد از پنج روز رقابت، سه تیم برتر لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور در فصل 91 مشخص شوند.

سرپرست تیم والیبال نوجوانان باریج اسانس کاشان خاطر نشان کرد: بر اساس بخشنامه سازمان لیگ در این مرحله هر تیم می‌تواند شش بازیکن جدید که با هیچ باشگاهی قرار داد ندارد، استفاده کند که باریج اسانس نیز با توجه به تغییر نفرات تیم‌های دیگر از چند بازیکن جدید به منظور تقویت تیم خود بهره می‌برد.

سرانجام تصریح کرد: همچنین بر طبق بخشنامه در صورت عدم حضور هر کدام از تیم‌ها مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی برای باشگاه‌های مذکور و کسر دو امتیاز از تیم بزرگسالان آنها در نظر گرفته شده است که در مرحله مقدماتی نیز تیم پیکان تهران به دلیل عدم حضور با جریمه مالی و کسر امتیاز روبرو شد.

وی یادآور شد: رقابت بین تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان کشور پس از یک جلسه تمرین در سالن مسابقات، از فردا با انجام سه دیدار که بر اساس قرعه‌کشی مشخص می‌شود، آغاز می‌شود و در روز جمعه با برگزاری دو دیدار رده‌بندی و فینال پرونده مسابقات بسته می‌شود.

انتهای پیام/63010/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول