اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج پیشوا:

راهیان نور باعث آشنایی جوانان با حماسه رزمندگان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: راهیان نور باعث آشنایی جوانان با حماسه رزمندگان می‌شود.

راهیان نور باعث آشنایی جوانان با حماسه رزمندگان می‌شود

حسن درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با دومین دوره اعزام دانش‌آموزان شهرستان پیشوا به مناطق جنگی اظهار داشت: اعزام نوجوانان و دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس موجب آشنایی و درک حماسه رزمندگان اسلام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ادامه دادن راه آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا راهیان نور را یکی از بسترهای مناسب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و در ارتباط با دومین مرحله اعزام دانش‌آموزان شهرستان پیشوا به مناطق جنگی گفت: دانش‌آموزان دختر در مرحله نخست که با آغاز سال تحصیلی شروع شد به این مناطق رفتند و به فضل خدا به خوبی و خوشی از این سفر معنوی و فرهنگی بازگشتند.

وی در ادامه عنوان کرد: در ادامه این مهم در آستانه دهه فجر، دومین کاروان که مربوط به دانش‌آموزان پسر است به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

درویشی با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی شایسته برای این سفرهای معنوی بیان داشت: باید برنامه اعزام زائران و بازدید کنندگان از کربلای جنوب به گونه‌ای انجام گیرد، که بعد از بازگشت تحول اساسی معنوی و فرهنگی در دانش‌آموزان ‌داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با بیان اینکه، اردوگاه‌های راهیان نور دانشگاه معرفت و گردشگری دینی، دفاعی و اخلاقی است، تصریح کرد: رعایت اصول ارزش‌ها و صرفه‌جویی در هزینه برای اعزام کاروانیان به جنوب کشور امری بسیار ضروری است و به‌منظور مدیریت صحیح و توانمند در امر اعزام با برنامه‌ریزی انجام شده از مدیران توانمند و راویان دفاع مقدس بومی شهرستان، نیروهای کادر ناحیه، استفاده از روحانیون به‌همراه کاروان و امدادگران هلال احمر و معلمان و مدیران باتجربه همچنین تیم پشتیبانی کننده در راستای ارائه خدمات ویژه در این اعزام سازماندهی شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نخستین کاروان این دوره اعزام‌ها که با حضور 350 دانش آموزان بسیجی روز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه سال جاری صورت می‌گیرد،  حرکت آنها از صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) شهرستان پیشوا آغاز و با برنامه‌های معنوی، مداحی و سخنرانی و با حضور مسئولان شهرستان همراهی شدند و همانند زمان دفاع مقدس دانش‌آموزان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا در پایان عنوان کرد: در این دوره اعزام با هماهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران مسافران راهیان نور از طریق ریلی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2462/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول