اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر رخ می‌دهد

جدال دیدنی و جذاب موسپیدان والیبال همدان

خبرگزاری فارس: رییس هیئت والیبال استان همدان از برگزاری مسابقات والیبال گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور پیشکسوتان این رشته در شهر همدان خبر داد.

جدال دیدنی و جذاب موسپیدان والیبال همدان

اصغر قنادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار کرد: با توجه به عدم برگزاری مسابقات جام رمضان در ماه مبارک امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام در هیئت والیبال استان‏، تصمیم بر این گرفته شد تا مسابقاتی با عنوان گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور تیم‌ها و دستجات آزاد شهر همدان برگزار شود.

وی اضافه کرد: برای بالا بردن سطح کیفی این رقابت‌ها با تصمیم‌گیری هیئت رئیسه و کمیته مسابقات هیئت والیبال استان این رقابت‌ها در دو گروه سنی زیر 40 سال و بالای 40 سال در سالن فردوسی همدان برگزار می‌شود.

به گفته رییس هیئت والیبال استان همدان 14 تیم در دو گروه سنی این مسابقات با یکدیگر می‌کنند که مسابقات زیر 40 سال دوره‌ای با حضور شش تیم و بالای 40 سال در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

قنادان در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه تیم‌های برتر مسابقات به چه صورت مشخص و اعلام می‌شوند، خاطرنشان کرد: در گروه زیر 40 سال این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول تا سوم مشخص می‌شوند اما در گروه سنی بالای 40 تیم‌های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری با هم مسابقه می‌دهند تا چهره تیم‌های فینالیست مشخص شود.

وی یادآور شد: در سال جاری بیش از 38 تیم در مسابقات لیگی در سطح استان در دو بخش آقایان و بانوان حضور دارند که نشانگر رشد و اهمیت به رشته مهیج والیبال در همدان است.

رییس هیئت والیبال استان همدان در پایان اذعان کرد: برترین‌های این رقابت‌ها همزمان با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی 23 بهمن معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول