اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

فعالیت مجدد دانشگاه علمی کاربردی برازجان

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از فعالیت مجدد دانشگاه علمی کاربردی برازجان خبر داد و گفت: این امر با پیگیری بسیار زیاد محقق شده است.

فعالیت مجدد دانشگاه علمی کاربردی برازجان

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی امری لازم و ضروری است و در رشد و توسعه جامعه و شهرستان و استان تاثیرگذار است.

وی افزود: در دشتستان برای افزایش سطح کیفی دانشگاه‌ها تلاش گسترده‌ای انجام داده‌ایم و در چند ماه گذشته با مسئولان ارشد کشوری نشست‌هایی برگزار شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات دانشگاه علمی کاربردی برازجان خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی مرکز برازجان اخیرا با مشکلاتی مواجه شده و در ترم گذشته نیز پذیرش دانشجو نداشته است.

موسوی‌نژاد با اشاره به تعلیق این مرکز دانشگاهی تصریح کرد: بر اساس مصوبه جلسه شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه علمی کاربردی در خرداد ماه سال گذشته، فعالیت‌های مرکز برازجان به تعلیق درآمده بود.

وی از فعالیت مجدد دانشگاه علمی کاربردی برازجان خبر داد و اذعان داشت: نشست‌ها و پیگیری‌های زیادی با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی کشور در تهران انجام دادیم و در روزهای اخیر و پس از مذاکرات حضوری و مکاتبه‌های انجام گرفته؛ مقرر شد چند رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی به این دانشگاه تعلق گیرد.

موسوی‌نژاد خواستار حمایت مسئولان استان از فعالیت مجدد این مرکز شد و گفت: با تاکید رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور، مسئولین استانی باید در راستای بهبود شرایط فعلی آن فعالیت‌های بیشتری انجام دهند تا فعالیت مجدد این مرکز با کیفیت لازم انجام شود.

وی یادآور شد: معرفی سرپرست، هیئت علمی و مکان آموزشی از جمله مشکلات این مرکز دانشگاهی بوده که با رایزنی و پیگیری‌های انجام گرفته برطرف شد و دانشجویان و شهروندان می‌توانند به راحتی در این مرکز تحصیل کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه شهرستان دشتستان و رضایت‌مندی مردم استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول