اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قم:

فناوری اطلاعات و ارتباطات بازوی قوی پیشرفت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قم انسان را نیازمند بازوی قوی برای پیشرفت دانست و از فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان این بازوی قوی نام برد.

فناوری اطلاعات و ارتباطات بازوی قوی پیشرفت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی رمضانی در مراسم آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم که امروز در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد در سخنانی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های استان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست.

وی با اشاره به خدمات دولت الکترونیک اظهار کرد: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی نیز در این گونه نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و بخشی از توانمندی‌های خود را در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در معرض نمایشگاه قرار می‌دهند.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قم با اشاره به حضور متعدد موسسات حوزوی و مذهبی در استان قم گفت: تفاوت نمایشگاه‌های استان قم با سایر نمایشگاه‌ها این است که ما در هر نمایشگاه حضور یکی از موسسات حوزوی را داریم.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن شهرک فناوری اطلاعات استان قم گفت: این شهرک تنها شهرک فناوری اطلاعات است که مجوز گرفته و هم اکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

رمضانی با تاکید بر ضرورت فرصت‌های سرمایه گذاری در استان قم ابراز داشت: در زمینه ICT زیرساخت‌های مناسبی در استان قم وجود دارد و قم در این زمینه دارای جایگاه مناسبی است.

وی قرار گرفتن قم به عنوان پایلوت صدور کارت ملی هوشمند و وجود شبکه‌های ارتباطی مناسب و ... را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از وجود محتوا، زیرساخت مناسب و نیروی انسانی که در استان قم وجود دارد در راستای توسعه فناوری اطلاعات استفاده کنیم.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قم با بیان اینکه پیشرفت انسان نیازمند بازوی قوی است گفت: در حال حاضر این بازوی قوی فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی گفت: امیدواریم در سایه همکاری بتوانیم در نشر معارف اسلامی در جهان موثر واقع شویم.

انتهای پیام/78010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول