اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس ـ 21

تولایی: دهه فجر با توجه به اقتصاد مقاومتی تبیین شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه‏های دهه فجر امسال را با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی تشریح و تبیین کنیم.

تولایی: دهه فجر با توجه به اقتصاد مقاومتی تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، جواد تولایی عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر اصناف شاهرود که با حضور مسئولان مجمع صنفی، اداره صنعت، معدن و تجارت و حوزه بسیج اصناف شاهرود در این اداره برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، بر اجرای برنامه‌های منسجم و هدفمند در این دهه مبارک تاکید کرد.

وی اظهار داشت: دهه فجر یادآور بهار خودباوری، آزادی، استقلال و آغاز حکومت صالحان در جهان بوده و این‏ها خود نوید روشنایی برای همه آزادی‏خواهان جهان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود افزود: گرامیداشت دهه فجر، گرامیداشت همه خوبی‌ها و ارزش‌های متعالی و انسانی است و همه اقشار باید دست در دست یکدیگر تلاش کنند تا این دهه به شایستگی گرامی داشته شود.

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار مقابله با تحریم است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود همچنین با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: انقلاب اسلامی برای این ایجاد شد تا مستضعفان بر روی پای خود بایستند و با اتکا به خداوند و نیروی خود، چرخ‏های زندگی را بچرخانند و دست نیاز به سوی هیچ‏کس دراز نکنند.

تولایی تاکید کرد: استفاده از صنعت و نیروی سرمایه ایرانی باعث شکوفا شدن نیروهای نهفته در جامعه می‌شود و به پیشرفت و اعتلای جامعه کمک می‌کند.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در شرایطی که در تحریم‌های سخت و همه‏جانبه قرار داریم، اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای این موضوع است و باید در دهه فجر انقلاب اسلامی این امر را برای جامعه تبیین و تشریح کرد.

برگزاری یادواره شهدای اصناف شاهرود در روز 22 بهمن

فرمانده بسیج اصناف شاهرود نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بسیج اصناف گفت: با توجه به سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید به این موضوع در برنامه‌ها توجه ویژه شود و بدین جهت برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

یحیی حسینی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای اصناف گفت: دومین یادواره شهدای اصناف در 22 بهمن برگزار می‌شود و نشست‌هایی نیز با موضوع اقتصاد مقاومتی و انقلاب اسلامی در پایگاه‌های بسیج برپا خواهد شد.

وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، ارائه خدمات صلواتی از جمله حمل نقل مسافر توسط تاکسی‏رانی در 22 بهمن و تزئین بازار و برپایی جشن‌های میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های بسیج است.

فرمانده بسیج اصناف شاهرود تاکید کرد: گرامیداشت دهه مبارک فجر در حقیقت گرامیداشت حرکت عظیم مردمی در به زیر کشیدن نظام شاهنشاهی 2500 ساله است.

حسینی بیان کرد: انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد که اگر ملتی متحد شد و در یک صف و با اسلام حرکت کرد، پیروزی حتمی و حکومت در جهان با صالحان است.

در این جلسه، پیرامون برنامه‌های اجرایی در دهه فجر توسط اصناف و بازاریان و کسبه شاهرود بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2249/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول