اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

باید از تمام ظرفیت تولید کارخانه‌های مواد لبنی استفاده کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: با افزایش تولید شیر باید زمینه را برای استفاده از تمام ظرفیت تولید کارخانه‌های مواد لبنی فراهم کرد.

باید از تمام ظرفیت تولید کارخانه‌های مواد لبنی استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله نوراللهی در نشست مشترک با مدیرکل دفتر ‏امور اقتصادی استانداری گلستان اظهار داشت: باید با حمایت از دامداران منطقه، زمینه را برای افزایش تولید شیر فراهم کنیم تا از همه ظرفیت کارخانجات شیر در منطقه استفاده شود.

از سرمایه‎گذاران در ستاد توسعه بخش کشاورزی حمایت می‎شود

وی با تأکید بر جذب سرمایه‎گذاران از حمایت از سرمایه‎گذاران در ستاد توسعه بخش کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد شرایط را برای سرمایه‎گذاران تسهیل کنیم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به زیرساخت‎های گوزنی‎تپه برای اجرایی طرح تجمیع دامداری‎های شهرستان گنبدکاووس به صورت صنعتی اذعان داشت: این پروژه به منظور تجمیع دامداری‎های شهرستان گنبدکاووس دارای برخی زیرساخت‎ها است که می‌توانند سرمایه‎گذاران از این فرصت استفاده کنند.

نوراللهی همچنین خواستار مساعدت مسئولان برای اجرای پروژه‌های ‏سرمایه‌گذاری در گوزنی‎تپه شد.‏

حمایت از تولید شیر برای استفاده بیشتر از ظرفیت ‏کارخانجات در اولویت‎ است

وی ابراز داشت: سرمایه‎گذاران برای اجرای پروژه‎های خود نیازمند واگذاری زمین و مکان اجرای پروژه هستند که پروژه‌های واگذاری زمین در گوزنی‎تپه ‏در ستاد توسعه کشاورزی مطرح خواهد شد.‏

فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین افزود: حمایت از تولید شیر برای استفاده بیشتر از ظرفیت ‏کارخانجات شیر از اولویت‎های ستاد توسعه کشاورزی است.‏

یدالله وفایی، مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری گلستان نیز از آمادگی برای ‏مساعدت سرمایه‎گذاران و تسهیل خدمات با وجود برخی زیرساخت‎ها در گوزنی‎تپه خبر داد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول