اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

راهپیمایی 22 بهمن امسال گنبدکاووس باید شاخص باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: از همه توان استفاده می‌کنیم تا راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهرستان گنبدکاووس شاخص باشد.

راهپیمایی 22 بهمن امسال گنبدکاووس باید شاخص باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله نوراللهی صبح امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گنبدکاووس بر توجه به نسل جوان در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت ستاد دهه فجر اظهار داشت: به دلیل اهمیت شهرستان افتتاح متمرکز پروژه‌های در شهرستان گنبدکاووس با حضور استاندار برگزار خواهد شد و باید سعی کنیم قابلیت‌های شهرستان بیش از گذشته به منصه ظهور گذاشته شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مبلّغ انقلاب اسلامی باشند بر مستندسازی برنامه‌های فرهنگی ستاد دهه فجر توسط ادارات و پوشش خبری صدا و سیما و رسانه‌های دیداری و نوشتاری تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی، آذین‌بندی ادارات، بانک‌ها و بازار با پارچه نوشته‌ها و بنرهای دهه مبارک فجر باید انجام شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم اذعان داشت: باید با اجرای مناسب برنامه‌های دهه فجر تمام عرصه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم و به تناسب بزرگی شهرستان باید برنامه‌های با نشاطی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.

نوراللهی مسئولیت کمیته روستایی را به عهده بخشداران مرکزی و داشلی‌برون این شهرستان دانست و ابراز داشت: بر اساس برنامه‎ریزی انجام شده هر کمیته یک همایش در ایام دهه فجر برگزار خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این جلسه از تشکیل 18 کمیته در ستاد دهه فجر این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی فتحی گفت: این کمیته‌ها برنامه‌های پیشنهادی خود را به ستاد اعلام خواهند کرد.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: تمام هزینه‌های ستاد دهه فجر شهرستان توسط مجمع امور صنفی پرداخت خواهد شد و با پشتوانه مردمی و بازاریان انقلابی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول