اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دور نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران

دستیابی والیبالیست‌های نوجوان شهرداری ارومیه به دومین پیروزی

خبرگزاری فارس: در روز دوم دور نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران، تیم شهرداری ارومیه برابر سایپای البرز پیروز شد.

دستیابی والیبالیست‌های نوجوان شهرداری ارومیه به دومین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه در روز دوم دور نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران، تیم شهرداری ارومیه برابر سایپای البرز پیروز شد.

دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور از دوشنبه در شهر کاشان آغاز شده است و تیم شهرداری ارومیه که به عنوان تیم دوم گروه خود به این مرحله صعود کرده است، به مصاف حریفان خود می‌رود.

نوجوانان والیبالیست شهرداری ارومیه که در روز اول رقابت‌ها، با نتیجه سه بر یک برابر کاله مازندران پیروز شده بودند، این نتیجه را در روز دوم برابر تیم سایپای البرز تکرار کردند و به دومین پیروزی متوالی خود دست یافتند.

در سایر دیدارهای این روز، باریج اسانس سه بر یک نوین کشاورز را شکست داد و جواهری گنبد با همین نتیجه بر کاله مازندران غلبه کرد.

تیم‌های باریج اسانس کاشان، نوین کشاورز تهران، کاله مازندران، شهرداری ارومیه، سایپا البرز و جواهری گنبد شش تیم حاضر در این مرحله هستند که در مسابقات مرحله گروهی که با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی در شهرهای بندرعباس و ارومیه برگزار شد توانستند به عنوان سه تیم برتر هر گروه جواز شرکت در مرحله نهایی را کسب کنند.

امیر خداپرست، میلاد حمیدی، سجاد صیفی‌نیا، سالار فیض‌اله‌نژاد، بهزاد مصطفوی، محمدرضا عبدی و فریبرز قنبرپور از جمله بازیکنان تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه هستند و جاوید محسنی‌نیا سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد.

بر اساس بخشنامه سازمان لیگ در این مرحله هر تیم می‌تواند از شش بازیکن جدید که با هیچ باشگاهی قرارداد ندارند، استفاده کند. همچنین در صورت عدم حضور هر کدام از تیم‌ها، مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی برای باشگاه‌های مذکور و کسر دو امتیاز از تیم بزرگسالان آن‌ها در نظر گرفته شده است که در مرحله مقدماتی نیز تیم پیکان تهران به دلیل عدم حضور با جریمه مالی و کسر امتیاز روبرو شد.

این مرحله از رقابت‌ها که از دیروز در شهر کاشان آغاز شده است، با انجام سه دیدار در هر روز پیگیری خواهد شد و پرونده این مسابقات، روز جمعه با برگزاری دو دیدار فینال و رده‌بندی بسته می‌شود.

برنامه بازی‌های آینده تیم والیبال نوجوان شهرداری ارومیه در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

امروز – ساعت 17:30 : شهرداری ارومیه – بازرگانی جواهری گنبد

فردا – ساعت 19:30 : شهرداری ارومیه – نوین کشاورز تهران

جمعه – ساعت 19:30 : باریج اسانس کاشان – شهرداری ارومیه

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول