اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی رامهرمز خواستار شد

رفع نقطه حادثه‌خیز مقابل دانشگاه آزاد در رامهرمز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی رامهرمز خواستار اصلاح نقطه حادثه‌خیز مقابل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان توسط ادارات مرتبط شد.

رفع نقطه حادثه‌خیز مقابل دانشگاه آزاد در رامهرمز

منوچهر قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: مقابل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان که در مسیر جاده کمربندی رامهرمز به ایذه قرار دارد به نقطه‌ای خطرناک برای رانندگان و دانشجویان تبدیل شده است و هر لحظه احتمال وقوع حادثه‌ای ناگوار در این محل می‌رود.

وی افزود: ضروری‌ست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، اداره راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه هر چه سریع‌تر نسبت به اصلاح این نقطه حادثه‌خیز اقدام کنند.

*فعالیت 262 تاکسی در شهرستان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی رامهرمز خاطرنشان کرد: در حال حاضر 262 دستگاه تاکسی در سطح این شهرستان در حال فعالیت هستند که از این تعداد 56 دستگاه تاکسی حومه شهرستان را پوشش می‌دهند.

وی اضافه کرد: معمولاً عمر مفید تاکسی ده سال است که تاکنون پنج مدل تا سال 79 تبدیل به نوسازی شده و از مدل 80 نیز ثبت‌نام به عمل آمده تا تبدیل به احسن می‌شود.

انتهای پیام/ 72001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول