اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری:

جمهوری اسلامی سرمشق بسیاری از کشورها است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: جمهوری اسلامی سرمشق بسیاری از کشورها شده و آثارش هم متجلی است.

جمهوری اسلامی سرمشق بسیاری از کشورها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کیومرث نیازآذری ظهر امروز در جلسه مدیران گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با تبریک ایام آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و فرا رسیدن هفته وحدت دعوت‌ به‌ وحدت‌ و یگانگی‌ و پرهیز از تفرقه و پراکندگی را از دستورات‌ قرآن‌ و سیره‌ نبی‌اکرم ‌(ص) و اولیای‌ دین‌ دانست و اظهار داشت: در عصری که تمام تلاش دشمنان برای حذف دین خدا و اسلام به کار گرفته شده است وحدت حقیقتی و راستین، ضامن پیروزی و موفقیت ما است.

وی ایمان‌ واقعی‌ به‌ اسلام‌ و تعالیم‌ قرآن‌ و تأسی‌ به‌ سیره‌ پیامبر و ترویج‌ فرهنگ‌ اخوت‌ اسلامی‌، تمسک‌ به‌ اهل‌بیت ‌(ع) و سیره‌ عملی‌ آنان‌ را بهترین راه برای رسیدن به وحدت خواند و تأکید کرد: اگر همه ما مصالح‌ دین‌ را بر مصالح‌ دنیوی‌ ترجیح دهیم و به دستورات نورانی کتاب قرآن کریم عمل کنیم، انسجام و اقتدار جامعه اسلامی تضمین می‌شود.

نیاز آذری به فرا رسیدن دهه‌فجر انقلاب اسلامی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری همه جانبه امام راحل (ره) و وحدت و همت بلند مردم آزادیخواه ایران اسلامی محقق شد و امروز هم در سایه ولایت فقیه و با پشتوانه قوی مردمی جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های پیچیده دشمنان را پشت سر می‌گذارد.

وی تصریح کرد: امت پیامبر باید به سیره پیامبر عمل کند و تعامل همراه با تواضع و افزایش صبر و تحمل در دستیابی و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی بسیار کارساز است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری دهه فجر را دهه پیروزی عدالت و انصاف بر جور و ظلم و ستم خواند و افزود: تمام تلاش دشمن در دنیا برای این است که مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کند ولی دشمنان امروز اعتراف می‌کنند که جمهوری اسلامی سرمشق بسیاری از کشورها شده و آثارش هم متجلی است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون تلاش حضرت امام (ره) و حمایت همه جانبه مردم در سایه دین مبین اسلام دانست و گفت: در دهه‌فجر بی‌نظیرترین انقلاب معاصر به پیروزی رسید.

نیازآذری در ادامه به 17 بهمن سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری نیز اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ساری در مسیر توسعه قرار گرفته است و شما مدیران گروه با ارتقای علمی که زمینه افزایش امتیاز و رشته‌های دانشگاه را فراهم می‌کند، می‌توانید به توسعه و پیشرفت این دانشگاه کمک کنید.

وی ادامه داد: باید همه با هم تلاش کنیم تا جایگاه علمی و فرهنگی این واحد دانشگاهی را ارتقا دهیم چرا که این دانشگاه هم مرکز تصمیمات مهم آموزشی و علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران است و هم کمیسیون فرهنگی نیز در این واحد مستقر شده و اخیراً هم دبیری هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به این واحد محول شده است.

وی از مدیران گروه خواست تا با ارزیابی دقیق فعالیت‌های علمی و آموزشی اساتید و نظارت بر روند آموزش نقش مهم خود را در رسیدن به یک دانشگاه معتبر و مادر ایفا کنند.

انتهای‌پیام/86003/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول