اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

دهه فجر نمایش کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دهه فجر نمایش کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

دهه فجر نمایش کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان احمد سعیدی در کمیته اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: کمیته اطلاع‌رسانی مهم‌ترین کمیته در ستاد دهه فجر است که رسالت و نقش سنگینی را به عهده دارد.

وی افزود: باید تمام تلاشمان را در راستای نمایش کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار ببریم، تاثیر بحث اطلاع‌رسانی به اندازه‌ای است که بخش بالایی از حرکات افراد را شامل می‌شود.

سعیدی گفت: حضور مردم در مجامع مختلف مانند دهه فجر، 13 آبان، روز قدس و ... نقش تعیین کننده صدا و سیما را نشان می‌دهد و هر رسانه‌، شورا یا هیئت تحریریه‌ای دارد که تصمیمات را مبتنی بر اندیشه و تراوشات خود انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: انقلاب رو به جلو حرکت کرده و در چند قدمی فتح قله نهایی است، قدم‌های آخر سخت‌تر و رسیدن به این نقطه مستلزم سختی‌ها و مشکلاتی است، دولت‌های مختلفی آمدند و بحث همه آنها این بود که بالاخره باید کشور از اتکا بر اقتصاد نفتی خارج شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: دشمن با توجه به ضرباتی که خورده و به نوعی حرکت‌های انقلابی و از یک طرف محدودیت‌های که در این کشورها به وجود آمده با مسئله جدی روبه‌رو است و ما به سوی قطع وابستگی و تکمیل زنجیره استقلال خود حرکت می‌کنیم که شعار انقلاب اسلامی است.

سعیدی بیان داشت: حوزه اقتصاد حلقه آخر تکمیل استقلال کشور است و همه رسانه‌ها باید در این زمینه کمک کنند، هیچ‌کس بدون خطا نیست، جشن انقلاب، کارکردهای نظام، امید، نشاط و شادابی برای مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/80018/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول