اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله منطقه 5 تاکید کرد

برخورد با واحدهای نانوایی استفاده‌کننده از افزودنی‌های غیرمجاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 گفت: با واحدهای نانوایی استفاده‌کننده از افزودنی‌های غیرمجاز از جمله جوش‌شیرین برخورد می‌شود.

برخورد با واحدهای نانوایی استفاده‌کننده از افزودنی‌های غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ایرج حسن‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت و برخورد در راستای استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز از جمله جوش شیرین در نانوایی‌ها از جمله وظایف کمیته پایش کیفیت آرد و نان استان خراسان‌رضوی و دستگاه‌های نظارتی و تعزیراتی است.

 حسن‌پور گفت: با توجه به استانداردهای تعریف شده در زمینه نان و افزایش درصد استحصال آرد و میزان سبوس در آرد، به زودی استاندارد جدید آرد انواع نان جهت اجرای کامل و با نظارت مستمر کمیته اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت و ارزیابی مستمر کارخانجات آرد و نانوایی‌ها افزود: گشت‌های مشترک ارزیابی و ارشاد با حضور کارشناسان کنترل کیفی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5، معاونت‌های غذا و دارو و بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت ومعدن و تجارت و نمایندگان انجمن و اتحادیه‌های صنفی بخشی دیگر از مصوبات کمیته کمیته پایش کیفیت آرد و نان استان خراسان‌رضوی است.

حسن‌‌پور نظارت بر تنظیم درصد اختلاط انواع گندم، بوجاری کامل و صحیح گندم، رعایت درصد رطوبت آرد استحصالی و میزان استخراج و درصد سبوس آرد، پیگیری تداوم غنی‌سازی آرد با آهن و اسید فولیک،بسته‌بندی و نشانه‌گذاری استاندارد و بهداشتی، راه‌اندازی آزمایشگاه‌های پخت در کارخانجات آردسازی و.. را از مهم‌ترین محورهای پایش کیفیت در سطح صنعت آردسازی عنوان کرد.

انتهای پیام/70003/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول