اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر علمی، پژوهشی و فناوری بسیج فرهنگیان:

معلمان دانش آموزان را به عنوان سربازان جنگ نرم تربیت کنند

خبرگزاری فارس: مدیر علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت:معلمان به عنوان افسران مقابله با جنگ نرم با تفکر بسیجی و ولایی می‌توانند دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کنند که سربازان پیاده نظام مقابله با جنگ نرم باشند.

معلمان دانش آموزان را به عنوان سربازان جنگ نرم تربیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن نجیب‌زاده عصر امروز در نشستی با حضور فرمانده سپاه استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار داشت: فرهنگیان در قالب بسیج فرهنگیان سازمان‌دهی شده‌اند و به تعبیری، اتاق فکر فرهنگیان سازمان بسیج فرهنگیان است.

وی تصریح کرد: معلمان به عنوان افسران مقابله با جنگ نرم با تفکر بسیجی و ولایی می‌توانند دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کنند که سربازان پیاده نظام مقابله با جنگ نرم باشند.

مدیر علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج فرهنگیان کشور اهداف بسیج فرهنگیان را تحقق سهم بسیج فرهنگیان در تشکیل بسیج ده‏ها میلیونی و ترویج و تعمیق فرهنگ بسیجی در جامعه عنوان کرد.

نجیب‏زاده، پیشرو بودن در تحقق منویات مقام معظم رهبری، از بین بردن خلأ‌ها و برطرف کردن کاستی‌‏ها، تحقق گفتمان رهبری در حوزه آموزش و پرورش را از سیاست‌ها و اولویت‌های بسیج فرهنگیان عنوان کرد.

مدیر علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج فرهنگیان کشور اظهار داشت: شکل‌گیری شورای بسیج فرهنگیان استان و شهرستان و تشکیل مجمع بسیج فرهنگیان استان در راستای حل مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف لازم و ضروری است.

نجیب‌زاده با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیج فرهنگیان آسیب‌شناسی شده است، افزود: با آسیب‌شناسی برنامه‌های بسیج فرهنگیان، بخشی از موازی‌کاری‌ها با آموزش و پرورش برطرف شد.

انتهای پیام/2249/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول