اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد

آغاز بارش‌های باران از یکشنبه در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های باران در خوزستان از اواخر وقت روز یکشنبه خبر داد.

آغاز بارش‌های باران از یکشنبه در خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توجه به نفوذ سیستم کم فشار طی امروز جمعه لغایت اواخر روز شنبه شاهد افزایش ابر و بارش باران و رعدوبرق در مناطق شمالی و شمال شرقی استان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در مناطقی از خوزستان آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود و لازم به ذکر است طی امروز وزش باد قابل ملاحظه در استان باعث برخاستن گرد و غبار محلی نیز دور از انتظار نیست.

دهملایی تاکید کرد: طی امروز و فردا زبانه‌های سیستم کم فشار سبب افزایش ابر و وزش باران و رعد و برق در مناطق شمالی و شمال شرقی استان خواهد شد .

مدیر کل هواشناسی خوزستان درباره شرایط آب و هوایی در شهرهای خوزستان گفت: از بعد از ظهر یکشنبه سیستم کم فشار دیگری سبب بارش باران در استان خواهد شد.

وی افزود: آسمان استان نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار باران پراکنده و رعد و برق بویژه در مناطق شمالی و شمال شرقی به‌همراه وزش باد قابل ملاحظه و در پاره‌ای مناطق با برخاستن گرد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت هوا در خوزستان نیمه ابری تا ابری جهت باد، جنوب شرقی تا جنوب غربی سرعت باد، 25  تا 45 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 60 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی افزود: در شبانه روز گذشته آغاجاری با 26.3 و ایذه با 5.9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 22.8 و حداقل به 12.1 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول