اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعاتی پیش

بارش باران در شمال خوزستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: پس از آنکه بارش باران در خوزستان سه هفته‌ای متوقف شده بود بار دیگر باران خنده را برلبان کشاورزان امیدوار به فضل الهی نشاند.

بارش باران در شمال خوزستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، بارش باران در شهرهای شمالی خوزستان به ویژه دزفول، شوش، اندیمشک، لالی، شوشتر و دزفول از ساعات پیش آغاز شده است.

بر این اساس، بارش باران به صورت آرام و نرم نرم آغاز شده است و طراوت خاصی به شهرهای شمالی استان خوزستان داده و شادی کشاورزان را به همراه داشته است.

بر اساس این گزارش، دمای هوایی که در هفته‌های گذشته به دلیل عدم بارش باران به شدت شدت بالارفته و بهاری شده بود بار دیگر با آغاز بارش‌های باران زمستانی شد و بخاری‌ها را روشن کرد.

بارش باران در شهرهای شمالی خوزستان به ویژه شوشتر، دزفول و گتوند بیشتر از سایر نقاط استان بوده است و به این دلیل در برخی از مناطق شهری شاهد آبگرفتگی‌های مختصری هستیم.

گندم‌کاران خوزستان که برای مزارع خود نیازمند آبیاری بوده‌اند با آغاز این بارش‌ها از آبیاری مزارع خود بی‌نیاز شدند و هزینه‌های کشت و داشت محصولاتشان کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق پیش‌بینی‌های انجام شده قرار بود بارش‌های باران از اواخر وقت روز یکشنبه آغاز شود ولی آغاز بارش‌ها نشان از تغییر الگوهای هواشناسی در استان دارد.

انتهای پیام/72006/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول