اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب میلاد نبی مکرم اسلام

قم نورباران می‌شود‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم از نورافشانی آسمان شهر قم در شب هفدهم ربیع الاول هم‌زمان با میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

قم نورباران می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی‌رضا گفت: با تأیید شورای تأمین استان و هماهنگی‌های صورت گرفته در شب هفدهم ربیع الاول هم‌زمان شاهد نورافشانی آسمان شهر قم خواهیم بود.

وی اظهار کرد: با توجه به دستور شهردار قم مبنی بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ایجاد فضای شاد و مفرح برای شهروندان تلاش داریم تا در اعیاد مختلف نسبت به نورافشانی آسمان شهر قم اقدام کنیم.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم در خصوص اقدامات انجام شده توسط شهرداری قم در زمینه نورافشانی آسمان شهر به هفت مناسبت اشاره کرد و اذعان داشت: در شب عید سعید غدیر خم، شب میلاد حضرت معصومه(س)، ولادت باسعادت امام رضا(ع)، رونمایی از ضریح مطهر امام حسین(ع)، عید سعید فطر، ولادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت حضرت مهدی(عج) آسمان شهر قم نورافشانی شد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد شهرداری قم انجام نورافشانی شهر از تمام محلات شهر است و این برنامه تاکنون در بوستان علوی، کوه خضر نبی و بوستان بنیادی انجام شده و امسال مناطق یک و شش به همت شهرداری قم نورافشانی خواهد گرفت.

حاجی‌رضا افزود: با توجه به اینکه برنامه نورافشانی آسمان از هر لحاظ عاری از خطر است، از شهروندان محترم تقاضامندیم با مسئولان در زمان اجرای برنامه مذکور همکاری کرده و برای کم کردن خطرهای احتمالی از نزدیک شدن به محل پرتاب راکت‌های نورافشانی جداً خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه نورافشانی آسمان شهر قم در ساعت 19 و 30 دقیقه دوشنبه شب نهم بهمن ماه در میدان رسالت در منطقه یک و شاهزاده جعفر(ع) در منطقه شش اجرا خواهد شد. همچنین مراسم نورافشانی در دهه فجر و شب 22 بهمن نیز در سایر مناطق شهری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول