اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام دهه فجر صورت می‏گیرد

اهتزاز پرچم 50 متری در زنجان / نورافشانی در شب 22 بهمن

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر پرچم 50 متری در شهر زنجان به اهتزاز در می‏آید.

اهتزاز پرچم 50 متری در زنجان / نورافشانی در شب 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان از ارائه خدمات رایگان به بیماران خبر داد.

اسماعیل رحمانی با اشاره به اینکه باید یک سرآغاز مناسبی برای اجرای برنامه‏های دهه فجر در استان زنجان در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: در زمینه خدمات فوریت‏های پزشکی تمهیدات لازم در دانشگاه علوم پزشکی استان اندیشیده می‏شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح دانشگاه علوم پزشکی برنامه‏های مختلفی به مناسبت ایام دهه فجر پیش‏بینی شده است، تصریح کرد: خدمات رایگان این دانشگاه نیز در روز 12 یا 22 بهمن ماه سال‌جاری به مراجعه‌کنندگان ارائه می‏شود.

*رژه موتورسواران در استان زنجان

در ادامه این جلسه جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در زمینه رژه موتورسواران استان زنجان اذعان داشت: معمولاً در این زمینه مشکلاتی در استان پیش می‏آید.

جواد ناموران با بیان اینکه هماهنگی‏های لازم در زمینه رژه موتورسواران با راهنمایی و رانندگی استان زنجان صورت گیرد، تصریح کرد: تعداد افراد شرکت‌کننده در رژه نیز اعلام شود.

وی ضمن اینکه خواستار ساعت انسداد مسیرها در روز راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری شد، افزود: موتورسواران نیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.

*مسجد ولیعصر زنجان کانون انقلاب است

رئیس اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز با اشاره به اینکه مسجد ولیعصر زنجان کانون انقلاب در این شهر بوده است، خاطرنشان کرد: این مسجد در حال حاضر به فراموشی سپرده شده است.

ناصر میرزایی با تاکید بر اینکه مسجد ولیعصر زنجان باید احیا شود، ادامه داد: با نصب تابلویی همه مساجدی که کانون انقلاب بوده‏اند، مشخص شود.

وی یادآور شد: ساماندهی مزار شهدا نیز به پایان رسیده و با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته مزار شهدای زنجان در روز 19 بهمن ماه سال‌جاری و به مناسبت دهه فجر گلباران می‏شود.

رئیس اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: نام‏گذاری عنوان پروژه‏ها به نام شهدا نیز مورد توجه باشد.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول