اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد:

شب 22 بهمن مشهد نورافشانی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: شب 22 بهمن 22 منطقه در مشهد نورافشانی می‌کند.

شب 22 بهمن مشهد نورافشانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین شادکام ظهر امروز در جلسه برنامه‌های شهرداری در دهه فجر که در خانه هنرمندان برگزار شد،‌ اظهار کرد: در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری مشهد به سبب گرامیداشت و برپایی آئین‌های انقلابی در مشهد برنامه‌هایی در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: شهرداری مشهد در راستای مسیر توسعه کمی و کیفی اهداف و راهبردهای انقلابی بخش عمده فعالیت‌های حوزه در بخش فضاآرایی و توجه به چشم‌انداز بصری شهری است.

شادکام خاطر نشان کرد: در بحث فضاآرایی شهری در ایام دهه فجر در قالب آویزهای شهری بالغ بر 5 هزار متر مربع تابلو در نظر گرفته شده و نصب می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: تصاویر 120 شهید انقلاب اسلامی مشهد در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و 12 بهمن نصب می‌شود.

وی در ارتباط با تزئین المان‌های شهری و تابلوهای سطح شهر عنوان کرد: تعدادی از پل‌های عابر پیاده در سطح شهر نیز مورد استفاده تابلوهایی با موضوعات انقلاب و شهدا می‌شود.

شادکام با تاکید بر اینکه مشهد برای نخستین بار بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارد، اظهار کرد: بر روی پل جمهوری اسلامی در ضلع شمال غرب تابلو دهه فجر به عنوان بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی با طول 270 متر و 900 طیف رنگی نصب می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد:‌ برای نصب در شهر 5 هزار پرچم جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده و تا چند روز آتی نصب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ‌کلیپ انقلابی در تلویزیون شهری، تجلیل از 8 زن شهید خراسان‌رضوی، نصب پوستر و طراحی 5 هزار بنر بخشی از برنامه‌های شهرداری مشهد در ایام دهه فجر است.

شادکام با اشاره به اکران فیلم‌های انقلابی در فرهنگسرای انقلاب مشهد،‌ تاکید کرد: اختتامیه فیلم‌های انقلابی در شب 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اظهار کرد: تورهای گردشگری انقلاب از سوی فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود.نقاط عطف انقلاب در مشهد شناسایی شده و مکان‌هایی برای برگزاری جشن‌های محله‌ای در نظر گرفته شده است که به اجرای برنامه‌های شاد با همکاری مردم می‌پردازد.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول