اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر رودبار خبر داد

برگزاری کرسی آزاداندیشی جوان و انقلاب در رودبار

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر رودبار از برگزاری کرسی آزاداندیشی جوان و انقلاب همزمان با دهه فجر در رودبار خبر داد.

برگزاری کرسی آزاداندیشی جوان و انقلاب در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، هاشم اسماعیلی امروز در جمع اعضای ستاد کمیته ورزش و جوانان دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: آشنایی نسل جوان امروز با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ضروری است.

وی، افزود: با همت اداره ورزش و جوانان و همکاری فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار کرسی آزاد اندیشی جوان و انقلاب در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوانان را مهم‌ترین هدف برگزاری این کرسی عنوان کرد و گفت: آشنایی نسل جوان جامعه با ارزش‌های انقلاب موجب تداوم آن می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی موجب ایجاد روحیه نشاط و شادابی و حس مسئولیت‌پذیری در بین جوانان می‌شود.

اسماعیلی، با اشاره به اینکه نسل جوان کشور جزو کسانی هستند که حوادث انقلاب را درک نکرده‌اند، خاطر نشان کرد: برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی آشنایی نسل جوان جامعه با اهداف و ارزش‌های نظام اسلامی را به همراه دارد.

وی رشد و توسعه کشور در زمینه‌های علمی، فرهنگی، پزشکی، نظامی و ... را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و متذکر شد: این افتخار آفرینی‌ها در عرصه‌های جهانی با همت جوانان غیور این مرز و بوم به ثمر نشسته است.

این مسئول از برگزاری جشنواره انتخاب سریع‌ترین کودک در رودبار خبر داد و خاطر نشان کرد: این جشنواره همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرهای لوشان و رودبار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول