اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

واگذاری 18 هزار مسکن مهر در ایام‌الله دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واگذاری 18 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد.

واگذاری 18 هزار مسکن مهر در ایام‌الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری عصر امروز در جلسه ستاد مسکن اردبیل اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحدها 12 هزار واحد دیگر نیز اعم از تعاونی‌ها و خودمالکین به سرعت تکمیل شده و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف سعی کردیم، واحدهای مسکونی مهر به صورت کامل و با برخورداری از انشعابات آب، برق، گاز و همچنین فاضلاب راه‌اندازی شود، ادامه داد: به احتمال قوی واحدهای مسکونی مهر با حضور رئیس جمهور و یا معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان دولت دهم تمامی واحدهای مسکن مهر در این استان تکمیل شده و آماده واگذاری می‌شود.

این مسئول همچنین از احداث مدرسه و مساجد در شهرک‌های مسکونی مهر خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سعی می‌شود مجموعه‌های یاد شده به سرعت تکمیل و مشکلات و نواقص احتمالی نیز با حضور دستگاه‌های ذیربط برطرف شود.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه تأمین و تجهیز زیرساخت‌ها و تکمیل فضاهای آموزشگاهی و همچنین مساجد همت کنند تا مجموعه‌های مسکن مهر به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اردبیل ادامه داد: در تأمین برق واحدهای مسکن مهر اردبیل مشکلی وجود ندارد و تأسیسات برق این واحدها به صورت کامل اجرا می‌شود.

علی علیزاده گفت: در حال حاضر تمامی واحدهایی که به بهره‌برداری رسیده، برق‌دار بوده و در این خصوص مشکلی مشاهده نمی‌شود.

وی با تأکید بر این نکته که بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر به شرط برخورداری از زیرساخت‌های ضروری انجام می‌شود، یادآور شد: تاکنون واحد مسکونی بدون تأسیسات برق به بهره‌برداری نرسیده است.

علیزاده افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برق‌رسانی به واحدهای مسکونی مهر و حتی محوطه آن تدارک دیده شده و پس از این نیز تمامی واحدهای بهره‌برداری شده همگی از زیرساخت برق برخوردار می‌شوند.

افتتاح 45 پروژه گازرسانی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در این جلسه به گازرسانی شهرک‌های مختلف مسکن مهر نظیر پیله‌سحران و همچنین مجموعه‌های مسکونی شام‌اسبی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ ما در شبکه‌گذاری و همچنین علمک‌گذاری گاز با مشکلی خاص روبه‌رو نیستیم.

فیروز خدایی از بهره‌برداری 45 پروژه در ایام دهه فجر با 16 میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: 43 روستا و شهرهای «مرادلو» و «قصابه» با پوشش جمعیتی 420 هزار نفر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در استان اردبیل 700 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در دست اقدام است تا ساکنان 149 روستا از این نعمت بهره‌مند شوند، در اینصورت میزان بهره‌برداری گاز روستایی به 62 درصد می‌رسد.

انتهای پیام/62001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول