اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تاکید کرد

توسعه و ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در دانشگاه‏ها

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بر لزوم توسعه و ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در دانشگاه‏ها تاکید کرد.

توسعه و ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در دانشگاه‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از دانشگاه‏ آزاد اسلامی سمنان، غلام‌حسن واعظی گفت: با ترکیب مطلوب هیئت امنای دانشگاه آزاد سمنان، تمام مدیران استانی مجاب می‏شوند که از امکانات موجود برای کمک به پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در قالب بخشنامه‏ها و مقررات بهره گیرند.

وی ادامه داد: با این تصمیم هوشمندانه، دانشگاه آزاد اسلامی دارای پشتوانه‏ا‏ی محکم‏تر از گذشته در استان‏ها می‏شود و این مهم از طریق اجرایی شدن مصوبات حاصل خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ارتقای سطح آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را از مهم‏ترین برنامه‏های هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در آینده دانست.

واعظی گفت: این سه موضوع که ارکان اصلی تفکرات حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی را تشکیل می‏دهد، در این استان نیز باید در رأس برنامه‏ها قرار داشته باشد.

وی دست‏یابی به مرزهای خودکفایی در سایه ارتقای پژوهش محصول‏محور و دستیابی به فناوری‏های نوین را از اهداف دانشگاه دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان افزود: توسعه و ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش هر کدام بستر ارتقای دیگری را فراهم می‏آورند و توجه به مسائل فرهنگی و گسترش اعتقادات دینی در بین دانشجویان و دانشگاهیان ضامن سلامت جامعه و سلامت آموزش و پژوهش است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سمنان خاطرنشان کرد: تحولات در دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی و دستیابی به دانش فنی و تجاری‏سازی علم است و همان‏گونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند این تنها راه دستیابی به خودکفایی کشور است.

انتهای پیام/2249/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول