اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودسر خبر داد

افتتاح مخزن پنج هزار متر مکعبی آب رودسر در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار رودسر از افتتاح مخزن پنج هزار متر مکعبی و خط انتقال آب به طول 22 کیلومتر این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح مخزن پنج هزار متر مکعبی آب رودسر در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رضا دوست‌جلالی در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه در مدت 34 سال انقلاب کسب تمام موفقیت‌ها به برکت خون شهدا بوده است، اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم.

وی پیروی از مقام ولایت را مهم دانست و افزود: با توجه به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، باید در مقابل فتنه‌های دشمنان انقلاب و نظام مراقب بود و با حفظ وحدت و رعایت عدالت در تبیین اهداف انقلاب تلاش کرد.

فرماندار رودسر تلاش‌های نظام اسلامی در برطرف کردن محرومیت و خدمات‌رسانی را چشمگیر خواند و یادآور شد: در دهه فجر امسال 91 پروژه عمرانی رودسر با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، با اجرای این طرح‌ها 7 هزار خانوار روستایی و 13 هزار خانوار شهری از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

دوست‌جلالی افتتاح مخزن پنج هزار مترمکعبی و خط انتقال آب به طول 22 کیلومتر، آبرسانی برای هفت روستا، گاز رسانی به هفت روستا، راه‌سازی 9 روستا، توسعه و تقویت شبکه برق و ... را از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح نامید که در چهار بخش چابکسر، مرکزی، کلاچای و رحیم‌آباد افتتاح می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش نیز در ادامه جلسه مذکور با اشاره به گرانی و فشار بر اقشار آسیب‌پذیر مردم گفت: می‌توان با مدیریت صحیح مقداری از فشارها را کم کرد.

محمد مهدی رهبری املشی با بیان اینکه نباید شعاری، جناحی و احساسی برخورد کرد، افزود: باید واقعیت‌ها را به مردم بگوییم اما قول‌هایی ندهیم که نتوانیم انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات مملکت فراتر از مرزهای ایران سازمان‌دهی می‌شود، اظهار کرد: با بهره‌برداری بهتر از اعتبارات و مدیریت صحیح در زمان بحران می‌توان بخش زیادی از مشکلات را برطرف کرد.

نماینده مردم رودسر و املش با تصریح بر اینکه کارهای عمرانی باید در راستایی باشد که بهره‌برداری خوبی داشته باشد، خاطر نشان کرد: نمی‌توان از مردم انتظار داشت که در صحنه حضور داشته باشند اما کاری برایشان انجام نشود.

وی با بیان اینکه دشمن همه چیز کشور ما را نشانه رفته است، اذعان کرد: دشمن مشکلاتی که به وجود آورده کمتر از جنگ نیست و می‌توان با وحدت و همدلی این مشکلات را برطرف کرد.

امام جمعه چابکسر نیز در جلسه مذکور با یادآوری پاسداشت دهه فجر اظهار کرد: حضور گرم و پرشور مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن تبلیغات مسموم دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت‌ الاسلام محمود کشاورز با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت هستند و تکریم ارباب رجوع باید شعار ما باشد، مهم‌ترین وظیفه مسئولان در اداره‌ها را برخورد خوب با ارباب رجوع دانست و یادآور شد: نباید بین ارباب رجوع تبعیض وجود داشته باشد.

وی همچنین در آستانه انتخابات آینده کشور خاطر نشان کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که اصلح‌تر بوده و فکر او با امام (ره) و رهبری یکی باشد و کسی که به ولایت فقیه نزدیک‌تر باشد یقینا خطایش کمتر و نسبت به مردم دلسوزتر است.

انتهای پیام/84002/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول