اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای فردوس خبر داد

آبرسانی به 56 واحد مسکن مددجویان بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیر آبفای فردوس از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 56 واحد مسکن مددجویان بهزیستی این شهرستان خبر داد.

آبرسانی به 56 واحد مسکن مددجویان بهزیستی

قاسم توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به مسکن مددجویان بهزیستی فردوس از چند روز گذشته آغاز و در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سال 90 فصل کمک به تامین زیرساخت‌های مسکن مهر، حدود دو کیلومتر لوله‌گذاری با اقطار 160، 110 و 90 میلی‌متر در پروژه آبرسانی به مسکن مددجویان بهزیستی انجام می‌شود.

مدیر آبفای فردوس افزود: با توجه به اینکه مسکن مددجویان بهزیستی در مسیر طرح‌های توسعه‌ شهرستان قرار دارد، پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به این واحدها در آینده بیش از 3 هزار نفر از این پروژه بهره‌مند شوند.

توکلی تصریح کرد: برای اجرای پروژه آبرسانی به مسکن مددجویان بهزیستی فردوس به مبلغ 70 میلیون تومان اعتبار برای خرید لوله، مجوز حفاری و انجام عملیات اجرایی پروژه نیاز است.

*اختصاص 26 میلیارد ریال به آب و فاضلاب فردوس

وی از اختصاص مبلغ 26 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های آب و فاضلاب شهری فردوس خبر داد و گفت: این اعتبارات از محل اعتبارات ملی، تملک و دارایی، مدیریت بحران و خشکسالی در سال جاری به شهرستان فردوس اختصاص یافته است.

مدیر آبفای فردوس افزود: تاکنون شش کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب فردوس و همچنین 7 هزار و 800 متر از خط انتقال پروژه از میدان جهاد سازندگی تا تصفیه‌خانه انجام شده است.

توکلی اظهار کرد: تاکنون بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در پروژه فاضلاب شهری فردوس و اسلامیه هزینه شده است.

وی اعتبار اختصاص یافته به پروژه فاضلاب شهری فردوس و اسلامیه را در سال جاری مبلغ 17 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون تنها 40 درصد اعتبار اختصاص یافته و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت پروژه، اختصاص بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/69007‌/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول