اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خبر داد

توسعه دامنه خدمات آب‌‌رسانی در مناطق مختلف آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: اقشار مختلف جامعه از سراسر آذربایجان غربی به خدمات این شرکت دسترسی دارند.

توسعه دامنه خدمات آب‌‌رسانی در مناطق مختلف آذربایجان غربی

مجید آقازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پروژه‌های آبرسانی مختلفی در سراسر مناطق استان هم‌اکنون اجرا می‌شود تا قشر بیشتری در بین مردم این استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در آستانه دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران تحولات وسیعی در مناطق مختلف کشور از جمله آذربایجان غربی به وقوع پیوست و جامعه بیشتری زیرپوشش خدمات قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی به اجرای پروژه بزرگ آب‌رسانی در شهر سلماس و تازه‌شهر اشاره کرد و گفت: پروژه بزرگ آب‌رسانی به شهر سلماس و تازه‌شهر به مرحله عقد قرارداد رسیده که اقدامات مقدماتی در این راستا به کمک کارشناسان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه برای تامین آب مورد نیاز مردم این شهرستان تلاش می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه مشکل تامین آب در سلماس وجود داشت با هدف آبرسانی به سلماس و تازه‌شهر از ذخائر آبی پشت سد زولاچای این شهر اقدامات مقدماتی انجام یافت.

آقازاده افزود: با توجه به پراکندگی چاه‌ها، مشکلات بهره‌برداری،بالا بودن سختی آب‌های زیرزمینی، اقدامات لازم برای اجرای پروژه آبرسانی سلماس از ذخائر آبی پشت سد زولاچایی این شهرستان در حال انجام است، آب مورد نیاز از سد زولا در سلماس توسط خط انتقال با سایز 700 و 800 میلی‌متر جی‌آرپی به طول بیش از 19 کیلومتر به تصفیه‌خانه آبی که در دست احداث است، منتقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ظرفیت تصفیه‌خانه را 575 لیتر در ثانیه و اعتبار کل این طرح را 20 میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت: اجرای مناقصه خرید لوله‌های جی‌آرپی و شروع تحویل لوله‌ها به کارفرما به طول 3 کیلومتر، آزادسازی و خرید قسمتی از مسیر لوله‌گذاری خط انتقال، خرید محل احداث تصفیه‌خانه آب، انجام آزمایش‌های ژئوتکنیک از محل، انجام مطالعات نهایی طرح، تهیه اسناد مناقصه در 3 قطعه و در نهایت اجرای مراحل انجام bot از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که در این راستا انجام شده است.

وی خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه و جلب رضایت عمومی را مهم‌ترین اهداف یک مجموعه دانست و افزود: برای تحقق این امر پروژه‌های مختلفی در مناطق شهری در حال اجرا است که امیدوار هستیم با بهره‌برداری از آنها یک گام به سوی توسعه استان برداشته شود.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول