اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از نخستین فاز کارخانه سیمان قیروکارزین

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قیروکارزین از بهره‌برداری از نخستین فاز کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از نخستین فاز کارخانه سیمان قیروکارزین

عبدالرضا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تشکیل 15 کمیته اجرایی در ستاد دهه فجر امسال به ابعاد مختلف خدمات جمهوری اسلامی ایران در سی و چهار سال اخیر پرداخته می‌شود.

وی افزود: بیش از 50 برنامه در دهه فجر امسال انجام می‌شود که به ابعاد گوناگون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، اقتدار، وحدت و استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب می‌پردازد.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و گوناگونی در بخش‌های مرکزی و افزر و با مدیریت بخشداران دنبال می‌شود ادامه داد: چهار طرح عمرانی در قالب کمیته افتتاح و بهره‌برداری با میزان اعتبار 65 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

این مسئول از بهره‌برداری نخستین فاز کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین در دهه فجر امسال خبر داد و ابراز داشت: نخستین فاز کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین با اعتبار اولیه یک‌هزار و 500 میلیارد ریال افتتاح می‌شود که اعتبار برآورد شده برای تکمیل این پروژه و بهره‌برداری کامل آن 2 هزار و 500 میلیارد ریال است.

خاتمی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های کمیته 15گانه برپایی نمایشگاه، جشنواره، مسابقات علمی و سرگرمی، مسابقات ورزشی، جنگ‌های شادی، جلسات پرسش و پاسخ و همایش‌هایی با اهداف بصیرت، انقلاب و استکبارستیزی است.

وی با اشاره به شرایط خاص جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم‌ها و جنگ نرم دشمن اذعان داشت: آمریکا و غرب با وارد کردن این تحریم‌ها در صدد فرو ریختن نظام سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور برای رسیدن به منافع است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قیروکارزین در پایان متذکر شد: مسئولان و متولیان فرهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر را با برنامه‌ریزی و انسجام هرچه بیشتر انجام دهند تا دشمن بداند در دورترین نقاط این کشور نیز مردم مدافع آرمان‌های انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خون شهدا هستند.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول