اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر خبر داد

ایجاد 26 جبهه کاری برای تکمیل پروژه فاضلاب در ماهشهر و بندرامام

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر از ایجاد 26 جبهه کاری در راستای جایگزینی شبکه جدید به جای شبکه قدیمی فاضلاب در شهرهای بندرامام و ماهشهر شد.

ایجاد 26 جبهه کاری برای تکمیل پروژه فاضلاب در ماهشهر و بندرامام

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: پس از سال‌ها انتظار با اعتبار اوراق مشارکت طرح فاضلاب این دو شهر به خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: با همکاری خوب و مطلوب دستگاه‌ها و مسئولان شهری 26 جبهه کاری در شهرهای بندرامام و ماهشهر تشکیل شده‌اند تا هر چه زودتر شبکه جدید جایگزین شبکه قدیمی شود.

فرماندار ماهشهر هدف از اجرای شبکه جدید فاضلاب را علاوه بر فرسودگی سیستم فاضلاب قدیمی، دفع بهداشتی و استاندارد فاضلاب شهری و حفظ محیط زیست عنوان کرد و گفت: با احداث شبکه جدید که فقط مخصوص دفع فاضلاب خواهد بود از ورود آب‌های سطحی به آنها جلوگیری شده و از این به بعد اینگونه آب‌ها در ماهشهر از طریق جوی‌های روباز به سمت هور هدایت و دفع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در شهر بندرامام وضعیت به گونه دیگری‌ست، اضافه کرد: آب‌های سطحی در بندرامام باید از طریق ایستگاه‌های پمپاژ به سمت دریا منتقل و دفع شوند که این روند در صورت قطع برق و خاموشی پمپ‌ها مختل شده و برای دفع آب‌های سطحی با مشکل مواجه خواهیم شد.

حیاتی شرایط جوی نامناسب و نبود لوله مورد نیاز را باعث کندی روند اجرای کار در برخی جبهه‌ها اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه تا 15 اسفندماه حفاری‌ها باید پایان پذیرد لازم است با نظارت بهتر از طریق افزایش ناظران مقیم و تامین به موقع لوله مورد نیاز سرعت اجرای کار را افزایش دهند.

انتهای پیام/ 72001/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول