اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان خواستار شد

لزوم اختصاص مرجعی برای پاسخگویی به مشکلات فاضلاب مردم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان گفت: شرکت آبفا مرجعی را به منظور بررسی نظرات و مشکلات مرتبط با اجرای فاضلاب در شهر بهبهان تشکیل دهد.

لزوم اختصاص مرجعی برای پاسخگویی به مشکلات فاضلاب مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حجت‌الاسلام علیرضا ابوعلی با اشاره به اجرای طرح فاضلاب از محل اعتبارات غیردولتی فروش اوراق مشارکت اظهار کرد: طرح فاضلاب بهبهان می‌تواند تاثیر بسزایی در عرصه زندگی مردم داشته باشد.

وی افزود: برخورداری از سیستم استاندارد و مناسب دفع فاضلاب که متناسب با موازین بهداشتی است از نیازهای مهم مردم محسوب می‌شود.

امام جمعه بهبهان ابراز امیدواری کرد با نظارت بیشتر و رعایت نکات فنی از سوی مجریان و ناظران این طرح بزرگ ملی به خوبی در موعد مقرر اجرایی شود.

ابوعلی تصریح کرد: از مسئولان شهرستان نیز انتظار می‌رود با همکاری بیشتر و تداوم هماهنگی‌ بین دستگاه‌ها مشکلات موجود را سریعتر حل نمایند تا روند اجرای کار با شتاب بهتر و مناسب‌تری ادامه یابد.

وی در ادامه خواستار آینده‌نگری و نگاه مثبت مردم به این طرح بزرگ زیست محیطی شد و خاطرنشان‌کرد: هر آبادی یک خرابی هم دارد لذا از مردم بهبهان می‌خواهیم تا با حمایت و حوصله بیشتر با عوامل اجرایی همکاری کرده و با نظارت بیشتر مشکلات را به مسئولان اجرایی اطلاع دهند.

امام جمعه بهبهان اضافه کرد: از شرکت آبفا می‌خواهیم مرجعی را به منظور بررسی نظرات و مشکلات مرتبط با اجرای این طرح در شهر بهبهان تشکیل دهد.

ابوعلی خاطرنشان‌کرد: این امر موجب می‌شود تا اشکالات موجود در سر راه اجرای این پروژه به موقع شناسایی و رفع شود.

انتهای پیام/72008/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول