اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال رخ می‌دهد

اعزام 500 دانش‌آموز از اسدآبادی به اردوی راهیان ‌نور

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی 500 نفر از دانش‌آموزان پسر اسدآبادی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

اعزام 500 دانش‌آموز از اسدآبادی به اردوی راهیان ‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان‌نور با اشاره به رتبه برتر شهرستان اسدآباد در اعزام راهیان‌نور به مناطق جنگی، اظهار داشت: تاکنون 2 هزار نفر از اقشار مختلف از جمله فرهنگیان و دانش‌آ‌‌موزان به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند که در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی نیز یک اردوی 500 نفری از دانش‌آموزان پسر شهرستان اسدآباد اعزام خواهند شد.

وی همراهی با راهیان ‌نور را توفیق الهی خواند و گفت: مسئولان باید همکاری لازم را با این اردوها داشته باشند و نیازهای این اردو را تأمین کنند چرا که بی‌توجهی به این مهم قابل قبول نیست.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با قدردانی از آموزش و پرورش به خاطر همکاری خوب با سپاه، تصریح کرد: عدم درک صحیح از کارهای فرهنگی موجب بی‌تفاوتی نسبت به هر مسئله خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم از افزایش 30 درصدی اعزام راهیان‌نور به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: امسال تا پایان سال یک هزار و 500 نفر به این مناطق اعزام می‌شوند.

فیروز محمودی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان به راهیان‌ نور به مدت سه روز است، از اصحاب رسانه خواست با انعکاس اخبار این اعزام‌ها موجب تقویت برنامه‌های راهیان ‌نور شوند.

وی با اشاره به اشتیاق فرهنگیان و دانش‌آموزان برای حضور در مناطق جنگی، تصریح کرد: با توجه به اینکه دفاع مقدس سرآمدترین معامله با خدا در تاریخ ایران بوده باید این مفاهیم و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را به نسل امروز انتقال داد.

انتهای پیام/89008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول