اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعزام 228 دانش‌آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: 228 دانش‌آموز پسر مقطع دوم دبیرستان استان کرمان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

اعزام 228 دانش‌آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان 228 دانش‌آموز پسر مقطع دوم دبیرستان شهرستان کرمان عصر امروز با بدرقه مسئولان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

کارشناس مسئول فعالیت‌های گروهی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: این دانش‌آموزان در قالب شش دستگاه اتوبوس به همراه 24 مربی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.

‌مرتضی امیری افزود: این اردو با همکاری مشترک سپاه و آموزش و پرورش و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های اسلامی و تلاش‌های رزمندگان و ایستادگی در برابر تمام بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که ‌کار عظیم و باارزشی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و جهاد موجب تثبیت، استمرار و صدور انقلاب اسلامی شد، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی و ملت ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، برای دنیا به یک نمونه و الگو تبدیل شده‌ و بیداری اسلامی نیز نشأت گرفته از انقلاب ایران است.

امیری در پایان عنوان کرد: از ششم تا یازدهم بهمن‌ماه بیش از یک هزار دانش‌آموز به همراه 100 مربی به این مناطق اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2446/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول