اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

شب میلاد نبی(ص) آسمان شهرکرد نورباران می‌‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: همزمان با فرخنده میلاد با سعادت نبی گرامی اسلام(ص) و بنیان‌گذار فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) آسمان شهرکرد نور باران می‌شود.

شب میلاد نبی(ص) آسمان شهرکرد نورباران می‌‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی ظهر امروز در دیدار با کارکنان سپاه این شهرستان با تبریک فرخنده میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع)، اظهار داشت: در حاشیه مراسم جشن هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد روز دوشنبه 9 بهمن ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) آسمان شهرکرد با انواع کهکشان‌های یک و دو، چلچله و آبشار، با حضور پرشور مردم بسیجی این شهر نور باران می‌شود.

وی بر ضرورت حفظ وحدت در بین مسلمانان تأکید کرد و گفت: در ارتباط با وحدت مسلمانان آیات و احادیث متعددی وارد شده و از جمله مسلمان است و در این زمینه نیاز به استدلال و برهان نداریم.

مرادی افزود: اگر تاریخ مسلمانان را مورد بررسی قرار دهیم هر کجا وحدت و انسجام وجود داشته پیروز شده‌اند و در جاهایی که وحدت و انسجام خود را از دست داده‌اند شکست به سراغ آنان آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با اشاره به ضرورت حفظ وحدت، اظهار داشت: اگر به اتفاقات و حوادث جهان به ویژه کشورهای اسلامی خاورمیانه نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که یکی از توطئه‌های جدی استکبار جهانی ایجاد نفاق و اختلاف در میان مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر، ابراز داشت: رمز موفقیت رهبری انقلاب در این بود که مبارزه را در قالب مفاهیم اسلامی به پیش برد، ایشان با ظلم مبارزه کرد، ولی مبارزه با ظلم را با معیارهای اسلامی مطرح کرد.

مرادی خاطرنشان کرد: به بیان دیگر، درایت و تدبیر امام(ره) است که او را از دیگران ممتاز می‌سازد، چنانچه مقام معظم رهبری در توصیف حضرت امام راحل(ره) می گوید: «آنچه در زمامداران مختلف عالم، مایه امتیاز آنها می‌شد، ما در امام مجتمع می‌دیدیم.

این مسئول گفت: در کفایت و درایت رهبری، وحدت و اتفاق ملی، و اعتقاد استوار دینی مردم ایران همین بس که پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی تحقق پیدا کرد که اوضاع و احوال داخلی و بین المللی از نظر نظامی ـ سیاسی نه تنها مساعد برای چنین حرکتی نبود بلکه تلاش‌های زیادی هم برای سرکوب کردن آن به عمل آمد.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول