اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی تعاونی روستایی زنان به مناسبت دهه فجر در بویراحمد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر بویراحمد از راه‌اندازی و فعال شدن تعاونی روستایی زنان در همه بخش‌ها خبر داد.

راه‌اندازی تعاونی روستایی زنان به مناسبت دهه فجر در بویراحمد

اکرم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج دهه فجر را دهه عزت و سربلندی و رشادت‌های زنان و مردان ایران دانست و اظهار کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی با الگو‌برداری از حضرت زهرا «س» و حضرت زینب «س» در مقابل ظلم و ستم دشمنان همچون گذشته مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان بویراحمد اذعان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با الهام گرفتن از وحی، سیره نبوی و دستاوردهای فقهی به شأن و مقام زنان نگاهی متفاوت داشته و نقش مردان و زنان در پیروزی انقلاب اسلامی را نقش مهم و اساسی بیان کرده است.

رحمانی در ادامه تصریح کرد: حضرت امام خمینی فرموده‌اند «در نظام اسلامی همه زنان و مردان در مسائل اجتماعی و سیاسی ناظر و آگاه باشند و موارد و مشکلات موجود در سطح جامعه را بیان و اظهار نظر خود را انعکاس دهند».

وی اذعان کرد: حضور زنان و مردان در راهپیمایی 22 بهمن ماه بسیار تأثیر‌گذار بوده از این رو امیدواریم مسئولان و بانوان ادارات و نهادها این شهرستان با حضور پر رنگ خود و پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای پرشور و درخور شأن را اجرا کنند.

حضور مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن تأثیرگذار است

رحمانی حضور مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از وحدت، یکپارچگی و تداوم نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: کیفیت و اجرای برنامه‌ها و میزان تأثیر‌پذیری آن و انتقال به نسل‌های جدید مهم بوده که توجه به این امر باید مورد توجه اعضای این کمیته اجرایی باشد.

دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان 70 درصدی بویراحمد در دهه فجر

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان بویراحمد به تشریح برنامه‌ها در این شهرستان پرداخت و گفت: در سطح شهرستان افزون بر 60 برنامه متنوع در دستور کار بوده که از مهم‌ترین آن‌ها دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا است.

رحمانی ادامه داد: دیگر برنامه‌های این دهه بازدید از مراکز توانبخشی با همکاری بهزیستی شهرستان بویراحمد، غبار‌روبی از گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری ویژه بانوان، برگزاری جشن و شادی و اردوی سفرهای زیارتی و سیاحتی است.

این مسئول به راه‌اندازی و فعال شدن تعاونی روستایی زنان در همه بخش‌ها خبر داد و گفت: از برنامه‌های مهم و اساسی در این دهه فعال شدن تعاونی زنان روستایی بوده که به نوعی درآمد‌زایی برای خانواده است و هم می‌توانند در سطح جامعه فعال‌تر و پر رنگ‌تر حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول