اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه روانسر:

نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی مناسبی برای وحدت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه روانسر گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نمونه و الگوی مناسب و بارزی برای وحدت بین برادران اهل سنت و شیعه است.

نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی مناسبی برای وحدت است

ماموستا ملاعبدالله غفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: اهل سنت همواره از ابتدای پیروزی انقلاب با امام راحل و مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف همراه و همگام بوده‌اند.

غفوری تصریح کرد: وحدت و توحید سخن خداوند، سخن حق و حقیقت است و رمز موفقیت، عزت، استقلال و هویت دین و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه اگر وحدت نباشد تفرق و تشتت حادث می‌شود، تاکید کرد: نمونه شاخص وحدت در نظام جمهوری اسلامی به ثمر رسیده است.

غفوری خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شبیه نظام ناب محمدی است و این نشانه عظمت و بزرگی است که از پی اسلام نصیب انقلاب شده است.

امام جمعه روانسر با تاکید بر اینکه دشمن از تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی سود می‌برد، بیان داشت: ما نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم، همان‌طور که امروز در کشورهای که بیداری اسلامی در آن‌ها رخ داده این تفرقه‌افکنی را می‌بینیم.

وی افزود: منادی وحدت، رسول گرامی اسلام (ص) است و وحدت حقیقتی است که از قرآن سرچشمه می‌گیرد و مردم باید بدانند که رحمت با جماعت است.

غفوری با تاکید بر اینکه مسلمانان نباید به تبلیغات مسموم دشمنان دین گوش دهند، اظهار کرد: در دین اسلام، صراط مستقیم راه را بر همه مشخص کرده است.

انتهای پیام/2700/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول