اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خبر داد

آزادی 26 زندانی تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از آزادی 26 زندانی تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

آزادی 26 زندانی تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرید محبی عصر امروز در آئین افتتاح شعبه ویژه حل اختلاف مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت از ابتکارات ارزشمند امام خمینی است و همه باید در راستای تقویت وحدت و همدلی در جامعه تلاش کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با تبریک دهه فجر نیز گفت: دهه فجر از مقاطع مهم تاریخ ایران اسلامی است و تبیین دستاوردهای این دوران برای نسل امروز امری مهم و ضروری است.

محبی با اشاره به خدمات ارزشمند کمیته امداد خاطرنشان کرد: اجرای سیاست‌های توانمند‌سازی منوط به این است که از همه ابزارهای موجود در خارج از کمیته امداد برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارند که به دلیل شناخت نداشتن دچار فقر و محرومیت هستند و اگر کمیته امداد این ظرفیت‌ها را به مددجویان معرفی کند به خودکفایی می‌رسند.

محبی با اشاره به خدمات ارزشمند کمیته امداد به زنان سرپرست خانوار ابراز داشت: 53درصد از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد را در استان بوشهر زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که در بخش‌های مختلف حقوقی مشکلاتی دارند که نیازمند پیگیری است.

وی بیان داشت: مردم و مسئولان دشتستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همکاری بسیار خوبی داشته‌اند که لازم است، از همه مردم و مسئولان این شهرستان تقدیر کنیم.

محبی تصریح کرد: مسئولان قضایی استان و دشتستان در راه‌اندازی شعب ویژه حل اختلاف مددجویان کمیته امداد امام خمینی داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از آزادی 26 زندانی تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: در ماه‌های اخیر 26 زندانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی با مساعدت این نهاد، مردم و مسئولان استان از زندان رهایی یافته‌اند.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول