اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدزاده:

ملوان به دنبال جبران نتایج در شهرآورد گیلان است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: ملوان در شهرآورد گیلان به دنبال جبران نتایج خود است و امیدواریم یک رقابت سالم و به دور از حاشیه و تنش داشته باشیم.

ملوان به دنبال جبران نتایج در شهرآورد گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی ، محمد احمد‌زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی ملوان و داماش در مورد شهرآورد فوتبال گیلان اظهار کرد: آرزو دارم در این شهرآورد یک بازی خوبی را در انزلی و به میزبانی ملوان به نمایش بگذاریم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه فوتبالی زیبا و باکیفیت را شاهد باشند.

وی افزود: امیدواریم این بازی به دور از حاشیه‌ها و تنش‌ها برگزار شود و دو تیم بتوانند در یک رقابت سالم با هم پیکار کنند.

سرمربی ملوان انزلی با اشاره به شرایط  تیمش در آستانه این شهرآورد گفت: بازیکنان ما در شرایط خوبی قرار دارند و به لحاظ روحی و روانی مشکلی ندارند و آماده این شهرآورد هستند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این بازی ناکامی‌های اخیر خود را خاتمه دهیم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار امتیازهای میزبانی و به ویژه حمایت هواداران خود را داریم و برد حق ملوان و هوادارانش است و امیدواریم با حمایت این هواداران به موفقیت دست یابیم و شرمندگی هواداران را جبران کنیم.

احمدزاده درباره غایبان ملوان در شهرآورد گیلان، اذعان کرد: هادی تامینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و مازیار زارع نیز در تمرینات اخیر ملوان حضور یافته است.

وی با اشاره به تاثیر جو ورزشگاه تختی در دربی گیلان خاطر نشان کرد: آرام بودن سکوها به بالا رفتن کیفیت بازی کمک می‌کند و با توجه به میزبانی ملوان، تشویق هواداران می‌تواند یکی از عوامل برتری ما باشد.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول