اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک خبر داد

افتتاح سه پایگاه بسیج آبیک در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک از افتتاح سه پایگاه بسیج در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

افتتاح سه پایگاه بسیج آبیک در دهه فجر

رضا اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: سه پایگاه بسیج در روستاهای باقرآباد ترک، گلزور و نودوز در دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد این فرمایش امام راحل که انقلاب ما انفجار نور بود تجلی یافته و ملموس‌تر و محسوس‌تر می‌شود چرا که انقلاب اسلامی به منزله نور با ظلمت و تاریکی در دنیا مبارزه می‌کند.

این مسئول ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، ظلمت جای خود را به نور داد و انقلابی که ریشه اعتقادی و مذهبی داشت روی کار آمد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: دهه فجر امسال با سال‌های گذشته متفاوت است چرا که دشمن با شدت و تمام توانش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خیز برداشته است و در تلاش است نور الهی را در نظام خاموش کند که البته طی 34 سال از عمر انقلاب اسلامی تاکنون نتوانسته به این هدفش برسد و نخواهد رسید.

اسفندیاری اضافه کرد: اگر هر سال نسبت به سال گذشته وضعیت انقلاب اسلامی متفاوت‌تر می‌شود بیانگر این است که انقلاب اسلامی پویاتر و بالنده‌تر شده است که نقطه قوت محسوب می‌شود.

وی از اجرای 60 برنامه فرهنگی از سوی سپاه و بسیج شهرستان آبیک در دهه فجر خبر داد و گفت: از سوی کمیته‌های تشکیل شده در ستاد دهه فجر شهرستان آبیک نیز 70 برنامه در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 240 شهید آبیک در دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک از برگزاری یادواره 240 شهید شهرستان آبیک در عصر چهارشنبه 18 بهمن ماه در مسجد ولی عصر (عج) شهر آبیک خبر داد و افزود: این شهدا بودند که درس عزت، استقامت و ایستادگی را به ما آموختند و با نثار خون سرخشان، ضمانت بقای انقلاب اسلامی را امضا کردند.

اسفندیاری افزود: مردم باید با حضور پررنگ خود در مراسم یادواره شهدا دین خود را نسبت به شهدا ادا کنند و با شهیدان تجدید میثاقی دوباره داشته باشند.

وی مؤلفه امنیت و علمی را از عوامل اقتدار و قدرت هر کشور ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی توانسته دو مؤلفه امنیت و علمی را به دست آورد که در کشور بومی شده است و این در حالی است که مؤلفه اقتصادی نیز باید به سمت پیشرفت حرکت کند و به سمت بومی شدن در حال پیشرفت است.

این مسئول برگزاری نشست‌های سیاسی و فرهنگی، افتتاح نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ سیاسی در مدارس مقطع متوسطه، دیوار نویسی به یاد شعارهای زمان انقلاب در سالن ورزشی روستای زیاران، عیادت از بیماران بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)، مسابقات مختلف ورزشی، محفل انس با قرآن کریم و برگزاری یازدهمین دوره از مسابقات قرآن کریم را از برنامه‌های سپاه ناحیه شهرستان آبیک در دهه فجر عنوان کرد.

اسفندیاری ادامه داد: تشویق چهره‌های موفق بسیجی، برگزاری مسابقه اخلاق از دیدگاه قرآن کریم، خاطره‌گویی رزمندگان، ارائه خدمات رایگان بهداشتی به مناطق محروم، برگزاری نشست سیاسی و جشن انقلاب در روستای خطایان، مسابقه کتاب‌خوانی اقتصاد مقاومتی، برگزاری جشنواره سرود بسیج، برگزاری همایش دیدار یار آشنا، نمایشگاه کتب و محصولات فرهنگی در پایگاه بسیج شهر خاکعلی، برگزاری همایش رزمندگان در بخش بشاریات و مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع زندگی پیامبر اکرم (ص) از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک با ذکر اینکه جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش کلیدی و محوری داشته‌اند تصریح کرد: ادامه حیات انقلاب اسلامی نیز در گرو وجود جوانان است و اگر بگوییم که انقلاب اسلامی مدیون جوانان است سخنی به گزاف نگفته‌ایم.

اسفندیاری از آغاز دوره آموزشی دفاع شخصی دسته‌های واکنش سریع در دهه فجر خبر داد و گفت: این دوره با همکاری اداره ورزش و جوانان، باشگاه مقاومت و سپاه ناحیه شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی، مقاومت در برابر زورگویی‌های اقتصادی نظام سلطه است که ملت ایران با تحمل، صبر و بردباری توانسته است تاکنون با این جنگ اقتصادی مبارزه کند و به فضل الهی از این مرحله به سلامت عبور خواهد کرد.

انتهای پیام/77006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول