اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» شعار رهایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» شعار رهایی از چنگال غرب و همه بندها است.

شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» شعار رهایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌ الاسلام محمدهمایون زرینه در جلسه گرامیداشت دهه‌ فجر شهرستان بویین زهرا با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر اظهار داشت: دهه‌ فجر در حقیقت سر آغاز طلوع خورشید عالم‌تاب اسلام بر سرزمین طاغوت‌زده ایران بود که چراغ فروزان و پرنوری را فراروی انسان‌ها برای رسیدن به خداوند متعال و صراط مستقیم الهی قرار داد.

امام جمعه بویین زهرا افزود: در ایام‌ پیش رو در حالی به استقبال سی‌ و چهارمین بهار عمر انقلاب اسلامی می‌رویم که نظام اسلامی امروز از هر زمانی بالنده‌تر و سرزنده بوده و مسیر خود را تداوم می‌بخشد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی امروز از هر زمان دیگری درمانده‌تر هستند، تصریح کرد: آحاد جامعه در بخش‌های مختلف جامعه از مراکز علمی، صنعت و کشاورزی و تولیدی گرفته تا عرصه سیاست همه و همه با امید به فرداهای بهتر در سنگر تولید مشغول به خدمت بوده و هر روز برگ زرین دیگری را بر افتخارات خویش می‌افزایند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: شعار مردم در انقلاب سال 57 استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که امروز پس از گذشت 33 سال از عمر مبارک این شجره طیبه شاهد نظامی مستقل و بدون وابستگی به شرق و غرب عالم هستیم.

زرینه با بیان اینکه امروز در رأس نظام اسلامی مجتهد و مرجع تقلیدی با درایت حضور دارد، تصریح کرد: سکانداری کشتی انقلاب بر عهده مقام معظم رهبری است و امیدواریم در سایه اتحاد، انسجام و نیز همدلی میان مسئولان و امت با عبور از تمام موانع پرچم پرافتخار توحید را بر رفیع‌ترین قله‌های جهان نصب کرده و اقتدار ایران اسلامی را گسترش دهیم.

انتهای پیام/77005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول