اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باران و باد در خوزستان/

بارندگی باعث آبگرفتگی در برخی شهرهای خوزستان شد

خبرگزاری فارس: بارندگی از شب گذشته تاکنون در اکثر شهرهای خوزستان، باعث آبگرفتگی معابر و بروز مشکلاتی برای تردد مردم شده است.

بارندگی باعث آبگرفتگی در برخی شهرهای خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بارندگی که از شامگاه گذشته در شهرهای خوزستان آغاز شده است باعث آبگرفتگی معابر و مشکلاتی برای تردد مردم شده است.

شهر اهواز از صبح امروز شاهد باران این رحمت الهی بوده و در برخی نقاط شهر نیز آبگرفتگی معابر باعث کندشدن تردد خودروها و مردم شده است.

بر این اساس، در برخی از مناطق بافت قدیم در شهرستان دزفول به دلیل آبگرفتگی معابر تردد خودرو با مشکل مواجه شده است و به این دلیل مردم با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در شهرستان شوشتر بارندگی باعث آبگرفتگی در مناطق مختلفی مانند شهرک ساحلی، شوشترنو، فرهنگ‌شهر و خیابان‌های ابوذر و ملاصدرا شده است و تردد مردم در این معابر به سختی انجام می‌شود.

بارندگی بی‌امان در شوشتر از طرفی، آبگرفتگی معابر از سویی دیگر حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب نیز مزید بر علت شده است و در منطقه کمیته سوخت برای تردد مردم مشکلاتی ایجاد شده است.

بر اثر بارش باران در شهرهای شمالی خوزستان  همچون اندیمشک، ایذه و باغملک تا زمان مخابره این خبر ادامه داشته است و در شهرهایی همچون گتوند، مسجدسلیمان و لالی نیز بارش‌ها بسیار قابل توجه بوده است.

بارش باران در شهرهای خوزستان به نحوی بوده که در شهرستان اندیمشک به دلیل بارندگی ستاد بحران تشکیل شده است و احتمال بروز خطراتی نیز وجود دارد.

بر اساس این گزارش، بارندگی‌ها در شهرهای مختلف خوزستان بسیار زیاد بوده به نحوی که در شرایط کنونی شهرستان اندیمشک با بیش از 55 میلی‌متر رکورد دارد بارش‌های باران است.

هندیجان، بهبهان، ماهشهر، امیدیه و آغاجاری همچنین شهرهای شادگان، آبادان و خرمشهر نیز از رحمت الهی بی‌نصیب نماندند.

بنا به اعلام سازمان هواشناسی، احتمال تشدید بارش‌ها در ساعات آتی در خوزستان وجود دارد و به این دلیل همه فرمانداری‌های خوزستان برای تشکیل ستاد بحران آماده باش هستند.

خبرهای تکمیلی متعاقباً مخابره می‌شود.

انتهای پیام/72006/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول