اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان خبر داد

بهره‎برداری از 13 پروژه عمرانی شهرک‎های صنعتی گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان از بهره‎برداری 13 پروژه عمرانی شهرک‎های صنعتی استان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

بهره‎برداری از 13 پروژه عمرانی شهرک‎های صنعتی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان، نیما بیرودیان اظهار داشت: برای آماده‎سازی و بهره‎برداری از این پروژه‎ها 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

این مسئول تصریح کرد: روشنایی معابر، سایت آبرسانی، حفاری چاه آب، جدول هدایت آب‎های سطحی، بیس و آسفالت، مدول دوم تصفیه‌خانه و استفاده مجدد از پساب از جمله این پروژه‎ها است.

بیرودیان افزود: تهیه و نصب تجهیزات سالن جلسات کسب و کار و سازه‎های نمایشگاهی از دیگر طرح‎های قابل افتتاح در دهه فجر سال‎جاری است.

وی با اشاره به افتتاح طرح‎های تولیدی و اشتغالزا در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: در دهه فجر امسال 30 طرح تولیدی و اشتغالزا با سرمایه‎گذاری 410 میلیارد ریال و اشتغال 325 نفر به بهره‎برداری می‎رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان اذعان داشت: هم‌اکنون این استان از مجموع 25 مصوبه ایجاد شهرک‎ها و نواحی صنعتی شامل 13 شهرک صنعتی و 10 ناحیه صنعتی دارای 23 شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی بوده که از این تعداد 12 شهرک صنعتی و 9 ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین به مساحت یک‌هزار و 20 هکتار است.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول