اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سفیر سوریه در لبنان:

پاسخ دمشق به حمله جنگنده‌های اسرائیل غافلگیرکننده خواهد بود

خبرگزاری فارس: «محمد عبدالکریم» در واکنش به حمله جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی به مرکزی در اطراف دمشق گفت که سوریه پاسخی غافلگیرکننده به این حمله خواهد داد.

پاسخ دمشق به حمله جنگنده‌های اسرائیل غافلگیرکننده خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک مقام رسمی سوریه امروز در واکنش به حمله جنگنده‌های اسرائیلی به خاک این کشور، گفت دولت سوریه به این حمله پاسخ می‌دهد.

«علی عبدالکریم» سفیر سوریه در لبنان گفته است سوریه پاسخی غافلگیرکننده به این حمله می‌دهد. هرچند که وی گفته است نمی‌تواند زمان این پاسخ را پیش‌بینی کند.

روز گذشته جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی با نقض حریم هوایی سوریه یک مرکز تحقیقاتی در اطراف دمشق را هدف حمله قرار دادند. در این حمله 2 نفر کشته و 5 تن زخمی شدند، ضمن آنکه خسارت سنگینی به این مرکز وارد آمد.

در حالی که روسیه و ایران این حمله را محکوم کرده‌اند، اتحادیه اروپا از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده است. صبح امروز روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از یک مقام دولتی آمریکا نوشت اسرائیلی‌ها پیش از حمله تصمیم خود برای انجام این کار را به اطلاع کاخ سفید رسانده‌اند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول