اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطعی به دشمن می‏دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان گفت: ملت بزرگ و حماسه‏ساز ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ کینه‏توزی‏های متعدد دشمنان را با قاطعیت می‏دهند.

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطعی به دشمن می‏دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‏های آیین سیاسی عبادی و وحدت‏بخش نماز جمعه این هفته سمنان که در هوایی ابری و بارانی در مسجد امام سمنان اقامه شد، اظهار داشت: دهه فجر در حقیقت یادآور سال‏ها رشادت، ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم ایران همواره در سال‏های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توطئه‏ها و تحریم‏های متعددی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب علیه خود دیده‏اند؛ اما لحظه‏ای از دفاع از آرمان‏های والای انقلاب اسلامی دست برنداشته‏اند.

ملت ایران دست دشمنانش را به خوبی خوانده است

امام جمعه موقت سمنان گفت: امروز به جرأت می‏توان گفت که ملت ایران دست دشمنانش را به خوبی خوانده است و دیگر تسلیم حیله‏گری‏ها و نامردی‏های آنها نمی‏شود.

عبدوس ادامه داد: همه جهان امروز به ملت ایران چشم دوخته است تا ببیند مردم ما در صحنه‏های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... چه واکنشی از خود نشان می‏دهند.

وی تصریح کرد: اما در این بین، واضح است که دشمن راه به جایی نخواهد برد و مردم در راهپیمایی باشکوه و میلیونی 22 بهمن امسال تودهنی محکمی به معاندان نظام اسلامی می‏زنند.

امام جمعه موقت سمنان افزود: مردم در انتخابات سال آینده که بسیار مهم و حساس است و ویژگی‏های منحصر به فردی دارد، پاسخ کینه‏توزی‏های دشمنان را با قاطعیت می‏دهند.

انقلاب اسلامی به همه ملت‏ها درس ایستادگی آموخت

امام جمعه موقت سمنان همچنین با لزوم پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در حقیقت فجر نور و آزادی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در سالیان متمادی گذشته همواره به همه ملت‏ها درس ایستادگی و مقاومت آموخته است.

عبدوس با بیان اینکه نظام اسلامی امروز در جهان الگو بوده و برابر استکبار جهانی قدم علم کرده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری الهی حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، معادلات جهانی تازه‏ای را پیش چشم ملت‏ها گشود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به ملت‏های مختلف جهان فهماند که بند اسارت با درایت و ولایت‏مداری پاره می‏شود و می‏توان با پشتیبانی مردم و داشتن بصیرت و آگاهی، پنجه در پنجه سلطه انداخت و پیروز از میدان بیرون آمد.

امام جمعه موقت سمنان بر لزوم حفظ هوشیاری مردم کشورمان تاکید کرد و بیان داشت: امروز ملت ما به جایگاهی رسیده‏اند که بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

انقلاب اسلامی فقط متعلق به مردم ایران نیست

امام جمعه موقت سمنان همچنین فرا رسیدن بهار آزادی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر مبارک حضرت صاحب‏الزمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان، همه مسئولان و مردم تبریک گفت.

عبدوس افزود: انقلاب اسلامی را امروز نباید فقط متعلق به مردم ایران دانست؛ بلکه تحولات جهانی نشان می‏دهد این انقلاب به همه مسلمانان جهان و آزادی‏خواهان اختصاص دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در حقیقت به تمام ملت‏های جهان عظمت و عزت داد و توانست به خوبی تخت حکمرانی فرعونیان جهان را به لرزه درآورد.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه انقلاب خمینی کبیر به مظلومان سراسر عالم نور امید تاباند، نظام اسلامی را الگوی بیداری اسلامی امروز در کشورها منطقه خاورمیانه و جهان توصیف کرد.

عبدوس ادامه داد: رهبری‏های داهیانه و مدبرانه امام خمینی(ره) در سال‏های شکل‏گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم بود و امروز نیز که در سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، جانشین بر حق حضرت امام به خوبی توانسته‏اند کشور را مدیریت کنند.

انتهای پیام/2249/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول