اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محلات:

دهه فجر نمایش اقتدار و عزت مردم با بصیرت ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه محلات گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای روشنگری و نمایش اقتدار و عزت مردم با بصیرت ایران اسلامی است.

دهه فجر نمایش اقتدار و عزت مردم با بصیرت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ربانی صبح امروز در دیدار با خواهران بسیجی سپاه شهرستان محلات به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: فجر سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و رهایی ملت از ظلم و ستم زورگویان است.

وی با بیان اینکه امام راحل در بهمن ماه سال 1357 با توکل بر خدا و پشتوانه مردمی توانست ایران اسلامی را برای همیشه از شر ظلم و ستم رهایی بخشد، تأکید کرد: انقلاب اسلامی مدیون اندیشه‌های بلند امام راحل و جان فشانی‌های شهدا و ایثارگرانی است که با فداکاری‌های خود، ارزش‌های الهی و اسلامی را زنده کردند و استقلال و سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند.

امام جمعه محلات گفت: انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های الهی بود که به وسیله حضرت امام خمینی(ره) برای ملت ایران محقق شد.

ربانی در ادامه افزود: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب با کینه و عداوت علیه ملت ایران هر روز پروژه‌ای جدید را برنامه‌ریزی می‌کنند، باید همه مردم با بصیرت لازم نقشه شوم آنان را از بین ببرند.

وی گفت: بسیجیان همواره طلایه‌دار جهاد با دشمنان بوده‌اند، به گونه‌ای که در هر لحظه بحرانی که احساس نیاز به آنان شد مخلصانه خود را به خط مقدم انقلاب رسانده و ذره‌ای از کمک خود به این نظام دریغ نکردند.

امام جمعه محلات با اشاره به توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون علیه ایران اسلامی تصریح کرد: امروزه بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود هجمه‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

ربانی تاکید کرد: بسیجی باید توطئه‌های دشمنان را به خوبی بشناسد و در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم و سخت تلاش و انجام وظیفه کند.

انتهای پیام/87003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول