اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

راهپیمایی 22 بهمن در راس برنامه‌های دهه فجر است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در راس برنامه‌های دهه فجر امسال در این استان است، گفت: 300 ستاد مردمی در دهه فجر امسال تشکیل شده است.

راهپیمایی 22 بهمن در راس برنامه‌های دهه فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدعلی سلم‌آبادی ظهر امروز در بازدید از برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در مرکز استان از مسئولان خواست که علاوه بر حضور در مراسم افتتاحیه‌ها در مراسمات فرهنگی حضور چشم‌گیری داشته باشند.

 

 

وی با بیان اینکه چندین سال دهه فجر در ماه‌های عزاداری بود و امکان برپایی جشن‌های دهه فجر را نداشتیم، تاکید کرد: امسال برنامه‌های شاد و مفرحی برای عموم مردم داریم که در این برنامه‌ها تبیین اهداف انقلاب را دنبال می‌کنیم.

برنامه‌های ویژه دهه فجر برای بانوان و جوانان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اجرای برنامه محوری در 45 مسجد در مرکز استان و شهرستان‌ها برای گرامی‌داشت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: از آنجا که جوانان و بانوان در شکل‌گیری انقلاب نقش بزرگی داشتند امسال برای آنان برنامه ویژه داریم.

 

سلم‌آبادی به هجمه دشمنان علیه ایران به ویژه قشر جوان اشاره کرد و افزود: برای تبیین اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برنامه‌های فرهنگی جامعی نیز در سطح مدارس استان هدف‌گذاری شده است.

وی با اشاره به همزمانی پایانی هفته وحدت با آغاز دهه فجر تاکید کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی از استان‌های مرزی کشور بوده و مسلمانان شیعه و سنی آن سال‌ها است با وحدت در کنار هم زندگی می‌کنند، برنامه‌های ویژه به همین مناسبت در روستاها و شهرهای مرزی پیش‌بینی شده است.

ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از همه مردم خواست در 22 بهمن‌ماه به عنوان روز تاریخی در نظام جمهوری اسلامی باری دیگر در راهپیمایی باشکوه شرکت کنند.

 

سلم‌آبادی با اشاره به توطئه‌های دشمن به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن آزمونی دیگر برای مردم ایران و مقدمه حضور آنان در پای صندوق‌های رأی خواهد بود تا همچون خاری باری دیگر بر چشمان دشمنان باشد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه فجر افزود: کمیته‌های مختلف دهه فجر برنامه‌های متنوعی دارند که در شهرها و روستاها پیگیری می‌شود که از مهم‌ترین آنها مسابقات ورزشی در روستاها و سخنرانی‌های بصیرتی در شهرها و مراکز بخش‌ها است.

برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در استان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از دهه ‌فجر به عنوان دهه ارزش‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: باید در مراسماتی که برگزار می‌شود این ارزش‌های اسلامی به جوانان و آحاد جامعه گوشزد شود تا در وجود افراد نهادینه شود.

 

سلم‌آبادی یادآور شد: مسابقه فرهنگی و انشاءنویسی در ارتباط با امام (ره) در مدارس برگزار می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از عکس‌های گذشته و انقلاب در سطح شهر و در طول راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و خواستار هماهنگی برنامه‌های اجرایی با محتوای دهه فجر شد.

انتهای پیام/2248/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول