اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

برخی حکومت اسلامی و ولایت فقیه را برای خود می‌خواهند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) سمنان گفت: برخی حکومت اسلامی و ولایت فقیه را برای خود می‌خواهند و اگر حکم ولی فقیه مطابق امیال آنها نباشد، به گونه‌ای آن نظر را تفسیر کنند که نهایتاً آن را اجرا نکنند.

برخی حکومت اسلامی و ولایت فقیه را برای خود می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی عصر امروز در جلسه هماهنگی مسئولان سپاه برای برگزاری کنگره شهدای استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، بیان کرد: یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم و پشتیبانی‏کننده اهداف عظیم انقلاب اسلامی و از مهم‌ترین سنگرهای تدافعی مقابل تهاجم عظیم دشمنان، برگزاری کنگره شهدای استان است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: در عصری زندگی می‌کنیم که سایه حکومت اسلامی بر سرمان است و همین به تنهایی برای شکرگزاری کافی است؛ چراکه اگر ولایت فقیه نباشد، حکومت طاغوت بوده و اعمال ما هم در حکومت طاغوت غیرشرعی است.

وی افزود: از برکات انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی این است که رفتار و اعمال آحاد جامعه، شکل دینی به خود می‌گیرد و صبغه الهی می‌یابد.

برخی حکومت اسلامی و ولایت فقیه را برای خود می‌خواهند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: برخی حکومت اسلامی و ولایت فقیه را برای خود می‌خواهند و اگر حکم ولی فقیه مطابق امیال آنها نباشد، سعی می‌کنند نظر خود را بر نظر ولایت فقیه تحمیل کنند و یا به گونه‌ای آن نظر را تفسیر کنند که نهایتاً آن را اجرا نکنند.

استادحسینی بیان داشت: نظیر این افراد در زمان امام (ره) هم بودند که در بسیاری از مواقع نظر خود را بر امام تحمیل می‌کردند که نمونه آن را در قضیه عزل قائم مقام رهبری در زمان امام(ره) شاهدیم که برخی مانع قرائت نامه امام شدند و تبعات تحمیل این تصمیم در آینده موجب پشیمانی همان افراد شد.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری کنگره شهدای استان اظهار داشت: کنگره شهدا محصول نهایی برگزاری یادواره شهداست و یادواره شهدا در حقیقت از معجزات الهی است و برکات برگزاری یادواره شهدا در جامعه مشهود است.

کنگره شهدا به معنی پایان کار برای شهدا نیست

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: باید توجه داشت که کنگره شهدا به معنی پایان کار برای شهدا نیست، بلکه در کنگره شهدا به دنبال انجام کارهایی هستیم که تأثیرگذاری دائمی شهدا برای جامعه را به ظهور برساند.

استادحسینی با بیان اینکه کنگره شهدای استان در نیمه دوم سال 92 در استان سمنان برگزار می‌شود، افزود: سپاه با تمام توان و با همکاری کلیه سازمان‌ها و ادارات استان تلاش می‌کند تا کار ارزشمندی را در این کنگره انجام دهد.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول