اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

دولتمردان و مجلسی‌ها مشکلات را با گفت‌و‌گو حل کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازمه مقابله با دنیای استکبار، آرامش، تدبیر و مدیریت صحیح است، گفت: دولتمردان و مجلسی‌ها مشکلات را با گفت‌و‌گو حل کنند.

دولتمردان و مجلسی‌ها مشکلات را با گفت‌و‌گو حل کنند

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با فداکاری و جانفشانی ملت ایران به دست آمد، اظهار کرد: ملت ایران ملتی صبور بوده که در برابر همه مشکلات از اوایل پیروزی انقلاب تا به امروز ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه سابقه نشان داده که انقلاب اسلامی و نظام در هر کجا با چالش مواجه شده، مردم در صحنه حضور یافته‌اند، گفت: این سوابق را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌های مختلف دشمن، انتخابات، فتنه 88 و... به وضوح دید و با جرأت بیان کرد که مردم ایران مردمی بی‌نظیر در همه صحنه‌ها هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ایجاد کشور و دولت اسلامی نیازمند رعایت عدالت برشمرد و عنوان داشت: مردم باید متوجه شوند که مسئولان در کنار آنها هستند و برای این امر مسئولان باید با شفافیت خدمات، مسائل و مشکلات را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی ابراز داشت: برخی مشکلات مربوط به تحریم‌های دشمن است و مابقی مشکلاتی که مربوط به امور داخلی اقتصاد کشور است باید با نظارت بیشتر مسئولان امر پیگیری شود تا به قشر ضعیف جامعه آسیب نرسد.

آریایی‌نژاد بر نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی به ویژه در شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: اگر نظارت کمرنگ شود احتکار اجناس زیاد شده و افراد سودجو از این فضا به نفع خود استفاده می‌کنند.

نماینده مردم در خانه ملت با تأکید بر اینکه دولت و مجلس باید هر دو برای کاهش فضای التهاب در جامعه به یکدیگر تلاش کنند بیان کرد: این امر مردم را نسبت به نظام و دولت دلگرم‌تر کرده و احساس می‌کنند که مسئولان در کنار آنان برای حل مشکلات جامعه تلاش می‌کنند.

وی لازمه مقابله با دنیای استکبار را آرامش، تدبیر و مدیریت صحیح خواند و افزود: تعامل، اتحاد و انسجام بهترین راهکار برای حل مسایل و مشکلات موجود است و دولتمردان و مجلسی‌ها می‌توانند تمام مشکلات را با گفت‌وگو حل کنند.

انتهای پیام/89013/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول