اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 103

80 نفر از افراد بی‌بضاعت بابلکنار به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابلکنار گفت: به میمنت ایام‌‌الله دهه فجر، 80 نفر از افراد بی‌بضاعت که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند، رایگان عازم مشهد می‌شوند.

80 نفر از افراد بی‌بضاعت بابلکنار به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام عباس باباییان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از سوی ستاد نماز جمعه بخش بابلکنار، 80 نفر از افراد مستضعف و محروم جامعه که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند در قالب دو کاروان 40 نفره به مشهد اعزام می‌شوند.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به این‌که در حال حاضر ثبت‌نام از خانواده‌ها آغاز شده است، افزود: همه هزینه و مخارج شش روزه این سفر برای خانواده‌ها رایگان است.

وی اظهار داشت: در این سفر که یک سفر فرهنگی و آموزشی است برای ارتقای بینش معنوی و فرهنگی زائران جلسات آموزشی برگزار می‌شود.

باباییان هدف از برپایی این سفر را ایجاد زمینه مناسب برای نشاط معنوی، تلاش برای پیوند ولایت، امامت و توشه‌برداری از ساحت مقدس امام‌رضا (ع)، ایجاد همدلی، انس و الفت افراد، تقویت معنویت و ایجاد تعاون و همزیستی در کنار یکدیگر برای این زائران برشمرد.

امام جمعه بابلکنار تصریح کرد: این حرکت زیارتی و سیاحتی علاوه بر ایجاد نشاط و تحول معنوی در ارتقای بینش فکری، سیاسی و بصیرت‌افزایی این افراد نقش بسزایی دارد.

انتهای‌پیام/86009/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول