اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی/ پس از دوبار تعویق

مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران پنج‌شنبه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: پس از دو بار تعویق در زمان برگزاری مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران زمان قطعی برگزاری این مجمع پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه اعلام شد.

مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران پنج‌شنبه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پس از چند بار تعویق در زمان برگزاری مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران زمان قطعی برگزاری این مجمع پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه اعلام شد.

در ابتدا این مجمع قرار بود 20 دی ‌ماه امسال در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شود که این زمان به چهارم بهمن ماه به تعویق افتاد.

رئیس هیئت هندبال مازندران در این باره به خبرنگار ورزشی فارس در ساری بیان داشت: این مجمع قرار بود چهارشنبه چهارم بهمن ‌ماه سال ‌جاری با حضور کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال و سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شود که با هماهنگی فدراسیون هندبال به پنج‌شنبه موکول شد.

خسرو ابراهیم‌زاده تصریح کرد: این مجمع به همراه انتخابات در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود که در آن رئیس جدید هیئت برای مدت چهار سال انتخاب می‌شود.

به گزارش فارس، ابراهیم‌زاده تنها کاندیدای انتخابات ریاست هیئت هندبال مازندران است که از سال 87 با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس این هیئت ورزشی در مازندران انتخاب شد و این دوره نیز با اعلام حضور خود هیچ رقیبی برای خود نمی‌بیند.

انتهای پیام/86012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول