اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات هیئت هندبال قزوین

رئیس هیئت هندبال قزوین معرفی شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری مجمع انتخابات هیئت هندبال استان قزوین سیدمحمد حسینی به عنوان رئیس هیئت هندبال این استان معرفی شد.

رئیس هیئت هندبال قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مجمع کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال کشور، محسن حق‌شناس مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین، مجید احمدپور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و نماینده مربیان، بازیکنان و داوران هندبال استان قزوین حضور داشتند.

در این مجمع در نهایت سیدمحمد حسینی سرپرست فعلی هئیت هندبال استان قزوین با کسب 17 رأی برای مدت چهار سال دیگر توانست به عنوان رئیس این هیئت ورزشی منصوب شود.

حسینی که پیش از این دو دوره متوالی ریاست هیئت هندبال استان قزوین را عهده‌دار بوده است با کسب این انتخاب برای سومین سال متوالی بر کرسی این هیئت ورزشی تکیه زد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین در حاشیه این مجمع اظهار امیدواری کرد: هندبال استان با توجه به حضور نخستین تیم لیگ برتری خود، بتواند روند رو به رشد خود را با شتاب بیشتری ادامه دهد.

محسن حق‌شناس افزود: با برگزاری این مجمع انتظار می‌رود در رده سنی نوجوانان و جوانان و دیگر رده‌های سنی، هندبال استان قزوین بتواند انتظارات را تا حد ممکن برآورده سازد و به سوی مسیر پیشرفت قدم بردارد.

وی با بیان اینکه در اوضاع فعلی و با توجه به مشکلات مالی نیاز است که پیشکسوتان و بزرگان استان قزوین با همدلی بیشتر در راستای برطرف شدن مشکلات قدم بردارند، عنوان کرد: در زندگی همیشه فرصت و تهدید برای انسان پیش خواهد آمد، اما در احادیث ائمه الهی هم آمده است که فرصت‌ها همیشه تکرار نخواهند شد و چه خوب است که مسئولان این هیئت ورزشی از این موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

انتهای پیام/77003/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول